AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Del Skrevet 27. april 2016 Skal lage meg en sex on the Beach til helgen. Ser det skal være likør oppi den, me den jeg finner er jo til 199,- på vinmonopolet. Finnes det en erstatning jeg kan bruke ? PS: hvis det ikke er lov g spørre om skjønner jeg at tråden fjernes) Anonymkode: 6c20d...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2 Del Skrevet 27. april 2016 Hvilken likør er det? Kanskje lurt å skrive! Anonymkode: 0635c...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3 Del Skrevet 27. april 2016 Beklager Aprikoslikør Anonymkode: 6c20d...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 27. april 2016 #4 Del Skrevet 27. april 2016 Du kan jo bare droppe hele likøren og evt ha oppi litt sukker/sirup i stedet. Men det blir jo ikke det samme. Hvis man skal drive med cocktails blir det gjerne til at man har en og annen likør stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå