Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg skulle koble til ett nettverk med macbook pro, og tastet inn feil passord. Nå slutter den ikke å prøve å koble til, og jeg får heller ikke valgt å glemme bort passordet.. Hva gjør jeg? Er det noen som har tips?

Jeg blir så takknemlig til den som hjelper meg, for nå merker jeg at det er en diger sint klump i magen! :angry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg spørsmålet inn på www.mac1.no 

Du får nok raskere svar der :) 

AnonymBruker
Skrevet

huk av på glem dette nettverket? 

Anonymkode: a9503...5db

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

huk av på glem dette nettverket? 

Anonymkode: a9503...5db

Hvor er den boksen man kan huke av dette på da? 

Skrevet
11 minutter siden, Joppe skrev:

Legg spørsmålet inn på www.mac1.no 

Du får nok raskere svar der :) 

Takk for tipset, la ut ett innlegg der også. 

Er sjeldent jeg er sint altså, men nå kjenner jeg at det koker innvendig! D:

Skrevet

ÅÅÅH SÅ DEILIG! Nå fungerer det, takk for hjelp :fnise:

Skrevet

Hva gjorde du? Jeg har aldri opplevd noe slikt selv, men hvis problemet skulle oppstå, er det veldig godt å vite hvordan man skal løse det.

Skrevet
1 time siden, Pawn Hearts skrev:

Hva gjorde du? Jeg har aldri opplevd noe slikt selv, men hvis problemet skulle oppstå, er det veldig godt å vite hvordan man skal løse det.

Tipper nok at hun åpnet først Systemvalg --> Nettverk --> (Lås opp for å gjøre endringer) Sjekk at Wi-Fi er markert på venstre del --> Klikk så på knappen Avansert... --> under fanen Wi-Fi marker det aktuelle nettverket under Foretrukne nettverk og klikk på det store minustegnet for å slette nettverket. :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Den mystiske skrev:

Tipper nok at hun åpnet først Systemvalg --> Nettverk --> (Lås opp for å gjøre endringer) Sjekk at Wi-Fi er markert på venstre del --> Klikk så på knappen Avansert... --> under fanen Wi-Fi marker det aktuelle nettverket under Foretrukne nettverk og klikk på det store minustegnet for å slette nettverket. :)

Ja, det var noe sånt som dette :fnise: 
Var så lett når jeg gjorde det, men jeg satt en hel time og bare banna og uffa meg. Ble så sint!! Så var løsningen så enkel! 

Skrevet
3 timer siden, Den mystiske skrev:

Takk! Da vet jeg det hvis problemet skulle oppstå. Bra det lot seg løse uten svinedyr eksperthjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...