Gå til innhold

dere som løper intervaller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere noen klokke? Noen anbefalinger? Jeg trives godt med å løpe, og kunne godt tenke meg å begynne å utfordre meg selv utover hobby-nivået. Skal jeg løpe intervaller alene synes jeg det er vanskelig å holde styr på tid og intensitet. Hva slags hjelpemidler bruker folket?

Anonymkode: b23fa...8e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Det kjem an på kva type intervallar eg spring. Om eg spring 4x4 så er det eigentleg berre å beine på til det svir og så halde ut i tre minutt til, men ei klokke eller ein mobiltelefon må ein jo ha. Endomondo let deg lage intervallprogram, og så kjem instruksjonane i øyreproppane dine (om du høyrer på musikk). Det går sikkert an på ein del andre appar også. Om eg spring terskeldrag brukar eg ofte pulsklokke også, men eg har såpass god røynsle med å springe at eg veit om lag kor hardt som er rett, om du skjønar. 

Dei siste intervallane eg spring er det eg brukar å kalle "lyktestolpeintervall". Det er også sone 4-intervallar, men dei er bygd opp litt annsleis enn 4x4. Eg brukar å springe tre lyktestolpemellomrom, om du skjønar, og så går/joggar eg eitt mellomrom. Eg gjentek dette kanskje 5-7 gongar og så tek eg ein pause på ein to-tre minutt for å få ut syra. Og så gjentek eg innsatsbolkane fire-fem gongar, litt avhengig av korleis terrenget ser ut, rett og slett. På desse turane brukar eg ofte berre musikkspelar, og loggar treninga berre i bakgrunnen. 

AnonymBruker
Skrevet

Enten løper jeg bare på avstand, som "fire lyktestolper full guffe, tre lyktestolper rolig" * x. Eller så bruker jeg pulsklokke (ha den utenpå jakken om du har jakke på, så du slipper knote med å dra opp ermet for å se på den mens du løper). 

Anonymkode: b4549...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...