Gå til innhold

Når fikk du cravings?

supernaturalfan

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 18 nå, men har enda ikke fått noe dilla på en spesiell mat eller drikke.. så tenker jo nå at det kanskje ikke kommer heller... 

dere som fikk dette, når og hvor lenge hadde du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Rundt uke 25 eller noe så ble jeg hektet på cantaloupe melon og spiste mangfoldige kilo. Fikk også en periode der jeg måtte ha tomater :fnise: Spesielt utlendingssjappene slet jeg med å gå forbi med de stoooore, saftige rød tomatene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom vel rundt uke 26-27 tror jeg. Plutselig var selleri (?!) det eneste som var verdt å spise :fnise: Nå i uke 38 har sellerien begynt å gå litt over, men har fått andre rare diller nå i stedet. Hilsen ei som sitter og spiser koriander rett fra potten :tongue:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk ingen spisecravings, men fra 5.-6. mnd fikk jeg en forkjærlighet for lukten av bensin, og ba alltid om å få fylle bensin på bilen når den var tom.
(Og nei, jeg sniffet ikke bensin for de som kanskje leser det på den måten)

Anonymkode: dea18...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! gravide finner på mye rart! men det kommer så Sent som 25 og utover ja! trodde de fleste hadde det allerde i uke 12 ellet noe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært gravid 3 ganger, aldri hatt dilla på noe som helst.

Anonymkode: 054a0...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært gravid 3 ganger, aldri hatt dilla på noe som helst.

Anonymkode: 054a0...d9e

nei.. er vel ikke alle som får det :) tror jeg blir en av de.. men vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde jeg skulle slipp unna, for jeg hadde ingen cravings de første månedene. Men når jeg kom til uke 20 fikk jeg så SINSYKT lyst på Mr.Freeze! Jeg spiste 6-7 stk for dag :fnise: Det gikk over rundt uke 30 (da hadde jeg sikkert spist hundrevis av iser). Da fikk jeg plutselig voldsomt behov for druer, og levde på det de siste ukene av svangerskapet. Og de måtte være kjøleskapskalde, røde og sprø!

Anonymkode: ff0c7...f3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg ingenting spesielt, gikk i lollipop is og grønn iste i begynnelsen. Ellers ikke stort.

Denne gangen har jeg dilla på jordbær og blåbær, spesielt med vaniljesaus på. Ellers kan jeg se ting på bilder eller tv og bare  ha det med en gang.. men er fortsatt kort på vei! 8+3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært gravid tre ganger og det har vært veldig forskjellig fra gang til gang.

Første gang hadde hadde jeg ikke dilla på noe spesielt annet enn alt jeg vanligvis elsker da, god mat, kaker og snacks :D Andre gang fikk jeg et voldomt behov for en hamburger de serverte på et spesielt spisested. Liker sjeldent å spise hamburgere ute, men denne gange drømte jeg om akkurat denne. Fikk vel mast meg til tre-fire måltider der før ungen kom og "lysten" var borte. Tredje gang fikk jeg voldsomt lyst på appelsiner og spiste myye av det.

Begge gangene kom cravingen litt ut i graviditeten, kanskje rund 5-6 måned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen matcravings her, men fra uke 25 ca så bare "måtte" jeg lukte på tøymykneren vår. Var inne på vaskerommet 20-30 ganger om dagen på det verste. 

Anonymkode: a0eb1...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er morsomt å lese det dere skriver ! takk for at dere deler :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...