Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Går det an å spørre om å få litt trøst......? Og kanskje litt viljestyrke tilsendt gjennom litt telepati? Saknar kjærasten min noko heilt forferdeleg grusomt... Har aller mest lyst å sette meg på bussen med det samme, men går jo på skulen, og får ikkje sjå han før torsdag i neste veke..... Har berre lyst å gråte no....
Carmen_ Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Det går fort til Torsdag skal du se :trøste:
Gjest stine, uinnlogget Skrevet 27. oktober 2004 #10 Skrevet 27. oktober 2004 Nå er det bare en uke igjen til du legger deg og vet at du skal se han i mrg!! Det går så fort når du först har kommet igang med helga, da er det jo bare noen dager igjen... Jeg vet det, du har sikkert hört det för.., men tenk på de parene som ikke får truffet hverandre på flere måneder.. jeg lover deg at det kommer til å gå fort!
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #15 Skrevet 27. oktober 2004 Tuusen takk for masse trøst!!!!! De er heilt herlege! Hadde visst ein dårleg dag i går, eg... Men det går mykje betre i dag. Takk for trøsten! Slikt gjer godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå