AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #21 Del Skrevet 27. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: HIV kan ha symptomer som nevnt over, men som oftest er det ingen av betydning så lenge det ikke har utviklet seg til AIDS. Det eneste alternativet er å teste seg. Noe jeg for så vidt mener man skal gjøre uansett, som seksuelt aktiv voksen. Det er ikke verre enn at man tar både urinprøve og blodprøve hos legen og ber dem sjekke for alt. Ser ikke poenget med å droppe enkelte sykdommer når man først er hos legen. Anonymkode: 4d26e...b5c Tull. Hivsmitte kan behandles slik at man forebygger utvikling av AIDS. Mange lever godt og lenge med HIV når de får behandling i dag. Din uttalesel er neste slik man uttalte seg om HIV og AIDS for 20 år siden. Anonymkode: a0a53...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #22 Del Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tull. Hivsmitte kan behandles slik at man forebygger utvikling av AIDS. Mange lever godt og lenge med HIV når de får behandling i dag. Din uttalesel er neste slik man uttalte seg om HIV og AIDS for 20 år siden. Anonymkode: a0a53...144 Hva er det du snakker om? Dette har ingen relevans til innlegget mitt. Jeg skrev ikke om behandling. Anonymkode: 4d26e...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #23 Del Skrevet 27. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tull. Hivsmitte kan behandles slik at man forebygger utvikling av AIDS. Mange lever godt og lenge med HIV når de får behandling i dag. Din uttalesel er neste slik man uttalte seg om HIV og AIDS for 20 år siden. Anonymkode: a0a53...144 Så det å få HIV er liksom bare peanuts? Du utviser en nokså likegyldig holdning til denne sykdommen. Det er ikke alle som tåler de medisinene så godt. Det er uansett en alvorlig diagnose å få, og man kan ikke ha sex uten kondom med sin kjære, dersom man har HIV. Om ikke folk hadde vært så seksuelt utforskende, så hadde man ikke fått så mange tilfeller av HIV og annen dritt heller. Anonymkode: 6f715...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 27. april 2016 #24 Del Skrevet 27. april 2016 Noen går vel i åresvis uten symptomer, sånn sett ville jeg droppet å tolke frem og tilbake, og heller tatt en test hos legen. En annen ting - bruk kondom. Egentlig uansett, men kanskje særlig ved analsex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #25 Del Skrevet 27. april 2016 Ta en hiv-test, så slipper du å bekymre deg. Det er noen andre sykdommer som er mer vanlige i en del land, og det er hepatitt B, hepatitt C, syfilis og gonoré. De smitter lettere enn hiv og er mer vanlige. Anonymkode: 96133...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #26 Del Skrevet 7. juni 2016 Hei dere! TS her! Fikk omsider tatt en HIV test som var negativ(sånn som alle der andre testene jeg tok). Tusen takk til dere som gav nøytrale og fornuftige svar, de satt jeg stor pris på. Skal ALDRI tulle med prevensjon igjen. Anonymkode: 638ee...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå