Gå til innhold

ny stekte boller på bensinstasjoner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig sugen på nystekte boller. Jeg bor rett ved en Shell 7 eleven, å lurer på om noen vet når de ansatte tidligst har dem klare? Gidder ikke å risikere å kjøpe de tørre bollene fra I går:P

Anonymkode: 03661...4fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det hen? Jobber fru Magda der. Hun har alltid et par ferske boller klar..

Anonymkode: 3d90e...387

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stavanger sentrum 

Anonymkode: 03661...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Bollene skal vel hives hver kveld? Finnes ikke noe gårsdagens boller på Statoil i alle fall, så bollene er ferskere jo tidligere du drar dit.

Anonymkode: dc1c6...f70

Skrevet

Da jeg jobbet natt pleide jeg å gå innom og kjøpe boller like ved vaktslutt. Det var cirka 07. 

AnonymBruker
Skrevet

På statoil heiv vi de i ovnen kl 06 hvertfall. Gammle boller får du nok ikke unsett, de skal kastes kvelden før. 

Anonymkode: 6ef7f...4ab

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På statoil heiv vi de i ovnen kl 06 hvertfall. Gammle boller får du nok ikke unsett, de skal kastes kvelden før. 

Anonymkode: 6ef7f...4ab

Hva om kiosken har åpent 24/7? Ligger bollene der helt frem til 6-7-8-tiden når de nye bollene er klare? :klo:

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bollene skal vel hives hver kveld? Finnes ikke noe gårsdagens boller på Statoil i alle fall, så bollene er ferskere jo tidligere du drar dit.

Anonymkode: dc1c6...f70

De selger "gamle" boller her jeg bor, men de ligger da allerede i en pose og selges til halv pris. 

Anonymkode: 15d76...05c

Skrevet
2 timer siden, penny_ skrev:

Hva om kiosken har åpent 24/7? Ligger bollene der helt frem til 6-7-8-tiden når de nye bollene er klare? :klo:

Vet ikke, vi stengte kl 23. Men steikte nye gjennom hele dagen, hver 5-6 time ca. Så går ut i fra de gjør det om natte også. Uansett vil de være ferskere enn de i matbutikkene som ligger fra 07 om morningen til stenging kl 23 

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobba en periode på en døgnåpen 7-eleven, og der stekte vi boller to ganger i døgnet. Første(og største) ladning i 05-06-tida, og deretter ett brett eller to utpå kvelden en gang (20-23) avhengig av hvor mye som var solgt. Det som da lå igjen fra forrige steking ble kastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...