Gå til innhold

ny stekte boller på bensinstasjoner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er skikkelig sugen på nystekte boller. Jeg bor rett ved en Shell 7 eleven, å lurer på om noen vet når de ansatte tidligst har dem klare? Gidder ikke å risikere å kjøpe de tørre bollene fra I går:P

Anonymkode: 03661...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor er det hen? Jobber fru Magda der. Hun har alltid et par ferske boller klar..

Anonymkode: 3d90e...387

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bollene skal vel hives hver kveld? Finnes ikke noe gårsdagens boller på Statoil i alle fall, så bollene er ferskere jo tidligere du drar dit.

Anonymkode: dc1c6...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet natt pleide jeg å gå innom og kjøpe boller like ved vaktslutt. Det var cirka 07. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På statoil heiv vi de i ovnen kl 06 hvertfall. Gammle boller får du nok ikke unsett, de skal kastes kvelden før. 

Anonymkode: 6ef7f...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På statoil heiv vi de i ovnen kl 06 hvertfall. Gammle boller får du nok ikke unsett, de skal kastes kvelden før. 

Anonymkode: 6ef7f...4ab

Hva om kiosken har åpent 24/7? Ligger bollene der helt frem til 6-7-8-tiden når de nye bollene er klare? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bollene skal vel hives hver kveld? Finnes ikke noe gårsdagens boller på Statoil i alle fall, så bollene er ferskere jo tidligere du drar dit.

Anonymkode: dc1c6...f70

De selger "gamle" boller her jeg bor, men de ligger da allerede i en pose og selges til halv pris. 

Anonymkode: 15d76...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, penny_ skrev:

Hva om kiosken har åpent 24/7? Ligger bollene der helt frem til 6-7-8-tiden når de nye bollene er klare? :klo:

Vet ikke, vi stengte kl 23. Men steikte nye gjennom hele dagen, hver 5-6 time ca. Så går ut i fra de gjør det om natte også. Uansett vil de være ferskere enn de i matbutikkene som ligger fra 07 om morningen til stenging kl 23 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba en periode på en døgnåpen 7-eleven, og der stekte vi boller to ganger i døgnet. Første(og største) ladning i 05-06-tida, og deretter ett brett eller to utpå kvelden en gang (20-23) avhengig av hvor mye som var solgt. Det som da lå igjen fra forrige steking ble kastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...