AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Hei! Jeg leter etter en ny parfyme, og kunne trengt litt hjelp. Liker litt søte og friske parfymer, men ikke alt for godteri søte om du skjønner, bittelitt musky og litt "sexy" preg samtidig. Ikke alt for tung nå som sommeren snart kommer, så gjerne en litt lett men som varer lenge. Parfymer jeg har fra før av som jeg liker veldig godt men som jeg begynner å bli lei er feks Lady Million, den rosa polo flasken, bright crystal av versace, bombshell fra VS, daisy av Marc jacobs, women av versace. En favoritt på sommeren er Noir tease av VS og på vinteren så er det the one av D&b. Noen som har gode forslag? Anonymkode: 826d4...924
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Escada magnetism. Anonymkode: b859b...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Juicy Couture- Viva La Juicy. (eller Juicy Noir) Lukter helt fantastisk, jeg kommer aldri til å bytte parfyme igjen etter denne<3 Anonymkode: 603da...210 2
funginger Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Armani Si, YSL Manifesto, Missoni Missoni, Chanel Chance, Dior Poison Girl, Lancome La Vie Est Belle, Givenchy Pi(Herreparfyme, men jeg synes den passer bra til dame), YSL Elle, Guerlain La Petite Robe Noir, Guerlain L'Instant de Guerlain. Dolce & Gabbana Pour Femme 1
Rosewood Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Høres ut som akkurat det jeg liker i en parfyme Jeg kjøpte meg akkurat YSL Manifesto, og den lukter helt deilig. Søt, men sexy og litt krydrete. Love it! Den lukter blant annet av jasmin og vanilje, og noe noe woody. Jeg har også Victor & Rolf - Bonbon, den er også veldig godt. Den lukter mer av karamell, solbær og jasmin.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 La Vie Est Belle er min favoritt. Passer godt til kvinner i 20 og 30-åra. Søt, men ikke for søt. Anonymkode: f8adc...eb9
Motebamsen Skrevet 29. april 2016 #12 Skrevet 29. april 2016 Accorelle sine, de er naturlige. Min favoritt er rose men de har litt mer musky også. Selges hos greenspirit.no samt endel helsekoster.
FlikkFlakk Skrevet 29. april 2016 #14 Skrevet 29. april 2016 Narciso Rodriguez -For her Ysl -Cinema (nå for våren) Lanvin -Eclat d'arpege
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2016 #16 Skrevet 2. mai 2016 Den 26.4.2016 at 23.47, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg leter etter en ny parfyme, og kunne trengt litt hjelp. Liker litt søte og friske parfymer, men ikke alt for godteri søte om du skjønner, bittelitt musky og litt "sexy" preg samtidig. Ikke alt for tung nå som sommeren snart kommer, så gjerne en litt lett men som varer lenge. Parfymer jeg har fra før av som jeg liker veldig godt men som jeg begynner å bli lei er feks Lady Million, den rosa polo flasken, bright crystal av versace, bombshell fra VS, daisy av Marc jacobs, women av versace. En favoritt på sommeren er Noir tease av VS og på vinteren så er det the one av D&b. Noen som har gode forslag? Anonymkode: 826d4...924 Narciso, av Narciso Rodrigues.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #17 Skrevet 2. mai 2016 Hvor gammel er du? Mener det har litt å si før en anbefaler en parfyme. Anonymkode: d04f6...2e2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #18 Skrevet 3. mai 2016 La vie est belle Flowerbomp av Viktor & Rolf Bon bon av Viktor & Rolf Joyful Escada Anonymkode: 9e943...330
Gjest Carressa Skrevet 3. mai 2016 #19 Skrevet 3. mai 2016 Denne! http://www.kicks.no/carven-b875/leau-de-toilette-p60198 Supergod, men litt vanskelig å få tak i. Har bare funnet den hos Kicks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå