Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg leter etter en ny parfyme, og kunne trengt litt hjelp. Liker litt søte og friske parfymer, men ikke alt for godteri søte om du skjønner, bittelitt musky og litt "sexy" preg samtidig. Ikke alt for tung nå som sommeren snart kommer, så gjerne en litt lett men som varer lenge. Parfymer jeg har fra før av som jeg liker veldig godt men som jeg begynner å bli lei er feks Lady Million, den rosa polo flasken, bright crystal av versace, bombshell fra VS, daisy av Marc jacobs, women av versace. En favoritt på sommeren er Noir tease av VS og på vinteren så er det the one av D&b. Noen som har gode forslag? 

Anonymkode: 826d4...924

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poison?

Anonymkode: 52c01...633

AnonymBruker
Skrevet

Escada magnetism.

Anonymkode: b859b...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Juicy Couture- Viva La Juicy. (eller Juicy Noir)

Lukter helt fantastisk, jeg kommer aldri til å bytte parfyme igjen etter denne<3

Anonymkode: 603da...210

• Liker 2
Skrevet

Armani Si, YSL Manifesto, Missoni Missoni, Chanel Chance, Dior Poison Girl, Lancome La Vie Est Belle, Givenchy Pi(Herreparfyme, men jeg synes den passer bra til dame), YSL Elle, Guerlain La Petite Robe Noir, Guerlain L'Instant de Guerlain. Dolce & Gabbana Pour Femme 

• Liker 1
Skrevet

Viktor and Rolf Flowerbomb :)

• Liker 1
Skrevet

Dior Poison Girl eller Black Opium. 

Skrevet

Høres ut som akkurat det jeg liker i en parfyme :) Jeg kjøpte meg akkurat YSL Manifesto, og den lukter helt deilig. Søt, men sexy og litt krydrete. Love it! Den lukter blant annet av jasmin og vanilje, og noe noe woody. Jeg har også Victor & Rolf - Bonbon, den er også veldig godt. Den lukter mer av karamell, solbær og jasmin.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

du vil like burberry brit sheer.

Skrevet

Escada joyful er god :) 

AnonymBruker
Skrevet

La Vie Est Belle er min favoritt. Passer godt til kvinner i 20 og 30-åra. Søt, men ikke for søt. 

Anonymkode: f8adc...eb9

Skrevet

Accorelle sine, de er naturlige. Min favoritt er rose men de har litt mer musky også.  Selges hos greenspirit.no samt endel helsekoster.

Skrevet

ysl manifesto! 

Skrevet

Narciso Rodriguez -For her

Ysl -Cinema (nå for våren)

Lanvin -Eclat d'arpege 

Skrevet

Prøv Marc Jacobs sine Daisy parfymer. 

Gjest O.G.
Skrevet
Den 26.4.2016 at 23.47, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg leter etter en ny parfyme, og kunne trengt litt hjelp. Liker litt søte og friske parfymer, men ikke alt for godteri søte om du skjønner, bittelitt musky og litt "sexy" preg samtidig. Ikke alt for tung nå som sommeren snart kommer, så gjerne en litt lett men som varer lenge. Parfymer jeg har fra før av som jeg liker veldig godt men som jeg begynner å bli lei er feks Lady Million, den rosa polo flasken, bright crystal av versace, bombshell fra VS, daisy av Marc jacobs, women av versace. En favoritt på sommeren er Noir tease av VS og på vinteren så er det the one av D&b. Noen som har gode forslag? 

Anonymkode: 826d4...924

Narciso, av Narciso Rodrigues.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Mener det har litt å si før en anbefaler en parfyme. ;)

Anonymkode: d04f6...2e2

AnonymBruker
Skrevet

La vie est belle

Flowerbomp av Viktor & Rolf

Bon bon av Viktor & Rolf

Joyful Escada

Anonymkode: 9e943...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...