Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjørte på noen bakfra idag. Nå er jeg bare kjempedeprimert og fortvila. Bilen min er ganske ny, men skal byttes ut om en mnd (Firmabil). Nå er den rimelig ødelagt... *snufs* Bilen jeg kjørte på stoppet midt i krysset på grønt lys, kjørte noen meter og stoppet igjen. Jeg hadde akkurat begynt å kjøre igjen, da det smalt. Det blir selvfølgelig min skyld uansett, men jeg blir så irritert og fortvilet! Sitter her og bare snufser, enda jeg prøver å trøste meg med at ingen ble skadet - vi hadde tross alt ingen fart å snakke om i det hele tatt. Likevel ble bilen min ganske smadra...... den andre bilen var høyere, så panseret mitt er trekkspill. Måtte bare få ut litt "grums" - kan jo ikke sitte her og deppe hele kvelden, heller. Er bare skjelven og lei meg, enda jeg ikke helt skjønner hvorfor....... I denne historien er jeg "the bad guy" - kanskje det er derfor jeg blir så fortvilet - er ikke vant til det
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 jeg skjønner deg så masse.. men sånt kan skje enhver så ikke tenk så altfor masse på det! det er helt grusom å tenke på og du tenker masse rare tanker nå om alt men ikke gjør det, skjedd er skjedd og ikke la det gå nedenom og ned for det! det skjer alle og ingen ble skadet! det er det viktigste og bilen din skal jo byttes ut uansett så du slapp en haug med omkostninger1 dtete går bra! det skjer alle!!!
Gjest Første gjest Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Takk for trøst - det hjalp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå