Gå til innhold

Har du pannekakejern?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stekepanne, det er mer enn nok.

Halvere tiden? Det tar typen 2 min å steke en pannekake... 500 kr for det der virker totalt bortkastet

Anonymkode: f072a...852

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se for meg at det skulle halvere tiden? 

Kjøp deg heller en ekstra stekepanne så kan du steke 2 stk samtidig! Det gjør vi :) bruker vel maks 10 min på å steke pannekaker til 2 stk. 

Anonymkode: 33666...2e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at dette blir å kaste penger, rett ut av vinduet altså.

Ett par stekepanner fungerer vel helt fint det?

Anonymkode: d849b...518

Skrevet

Her snakker vi støvsamler deluxe tror jeg! Stekepanne holder jo i massevis :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har pannekakejern og er veldig fornøyd med det. Bruker det både til pannekaker og tortillalefser med og uten fyll. 

Anonymkode: fb8ca...09c

Skrevet

Nei, har stekepanne og det holder i massevis. Samboeren fikk et pannekakejern i premie for et eller annet en gang, men det ble aldri åpnet en gang, så endte opp med at han solgte det billig på Finn. Var solgt 2 min etter at annonsen var lagt ut. 

Skrevet

Jeg oppdaget at det koster 23 kr for 10 ferdige pannekaker på Extra så jeg har helt sluttet å steke pannekaker.

Vi spiser det såpass sjeldent at jeg er ikke så veldig opptatt av at de skal være sunne så da blir det ferdigstekte oppvarmet i mikroen og middagen klar på bordet 10 min etter at vi kom inn døra.

Gjest Keikolina
Skrevet

Har sånne man kan varme opp på rema 1000 også. 

AnonymBruker
Skrevet

De der pannekakene man kjøper i ti pk er ikke mye å skyte av. Gidder dere ikke stele selv så er de frosne de selger på  Ikea nesten som hjemmelaga :-) 

Anonymkode: bd06a...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...