FruGlad Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Hvis dere har gitt/skal gi morgengave til hverandre, hva ga du/planlegger du å gi? Min forlovede er ikke akkurat noen klokkemann og etter hva jeg erfarer så er det det som er mest "vanlig" å gi. Mulig jeg tar feil på akkurat dette assa, men trenger litt tips her
atropos Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Da vi giftet oss, fikk mannen min et håndmalt skilt der det sto "her bor familien ...." på. Jeg fikk vibrator. Men nå var ikke vi veldig tradisjonelle i ønsker og utførelse av bryllupet, så det spørs kanskje hva slags type folk man er....
frysdog Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Min skal få en splitter ny fantastisk iPad for å erstatte den 5 år gamle utslitte modellen han bruker hver dag! Jeg gleder meg sånn til å gi det til han, tror ikke han forventer dette, og vet han kommer til å få enorm glede av det :D
FruGlad Skrevet 27. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2016 Den Tuesday, April 26, 2016 at 20.56, atropos skrev: Da vi giftet oss, fikk mannen min et håndmalt skilt der det sto "her bor familien ...." på. Jeg fikk vibrator. Men nå var ikke vi veldig tradisjonelle i ønsker og utførelse av bryllupet, så det spørs kanskje hva slags type folk man er....
FruGlad Skrevet 27. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2016 Den Tuesday, April 26, 2016 at 21.35, frysdog skrev: Min skal få en splitter ny fantastisk iPad for å erstatte den 5 år gamle utslitte modellen han bruker hver dag! Jeg gleder meg sånn til å gi det til han, tror ikke han forventer dette, og vet han kommer til å få enorm glede av det :D Så koselig å gi noe du vet blir satt skikkelig pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå