Gå til innhold

Morgengaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har gitt/skal gi morgengave til hverandre, hva ga du/planlegger du å gi? Min forlovede er ikke akkurat noen klokkemann og etter hva jeg erfarer så er det det som er mest "vanlig" å gi. Mulig jeg tar feil på akkurat dette assa, men trenger litt tips her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi giftet oss, fikk mannen min et håndmalt skilt der det sto "her bor familien ...." på. Jeg fikk vibrator.:fnise: Men nå var ikke vi veldig tradisjonelle i ønsker og utførelse av bryllupet, så det spørs kanskje hva slags type folk man er.... ;)

Skrevet

Min skal få en splitter ny fantastisk iPad for å erstatte den 5 år gamle utslitte modellen han bruker hver dag! Jeg gleder meg sånn til å gi det til han, tror ikke han forventer dette, og vet han kommer til å få enorm glede av det :D 

Skrevet
Den Tuesday, April 26, 2016 at 20.56, atropos skrev:

Da vi giftet oss, fikk mannen min et håndmalt skilt der det sto "her bor familien ...." på. Jeg fikk vibrator.:fnise: Men nå var ikke vi veldig tradisjonelle i ønsker og utførelse av bryllupet, så det spørs kanskje hva slags type folk man er.... ;)

:fnise::fnise::humpe:

Skrevet
Den Tuesday, April 26, 2016 at 21.35, frysdog skrev:

Min skal få en splitter ny fantastisk iPad for å erstatte den 5 år gamle utslitte modellen han bruker hver dag! Jeg gleder meg sånn til å gi det til han, tror ikke han forventer dette, og vet han kommer til å få enorm glede av det :D 

Så koselig å gi noe du vet blir satt skikkelig pris på :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...