AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Ser på oversikt over inntekt på min side / Nav der står det registrert årslønn ( grunnet pensjonspoeng ) men det er jo mindre enn det fagforbundet sier du skal ha. ( og med ansenitet ).. eller varierer det fra kommune til kommune? Anonymkode: 28698...2bf
stan Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Det som står på NAV er vel det som er innrapportert til skatteetaten. Det er jo noe forskjell på skattbar inntekt og bruttoinntekt. Men ja, arbeidsgiver kan finne på å svindle deg. Det er jo en del useriøse, men også endel som ikke kjenner lover og regler godt nok. Jeg jobbet hos en av landets største telefirmaer, som burde ha ting i orden. Men det var ofte feil på lønnsutbetalingene. Og alltid gikk feilen i bedriftens favør. Men det ble bedre etter at jeg satte meg godt inn i reglene som gjaldt. 1
ajarRun Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Hvis arbeidsgiver svindler meg slutter jeg jo bare og tar kundene med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå