Gå til innhold

Nettside med advarsel om personer *redd*

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter nå og skjelver så jeg nesten ikke klarer å skrive. En mann jeg hadde en kort flørt med kontaktet meg plutselig, rasende for at han hevder jeg har smittet han med en kjønnsykdom.

Jeg testet meg før jeg møtte han, og fikk beskjed om at ingenting feiler meg, så jeg stiller meg helt uforstående til anklagen. Anklagen er ille nok egentlig, men for å toppe det truer han nå med å legge ut et bilde av meg på nettet for å advare andre mot hvor ekkel og smittsom jeg er! Det knyter seg i magen min av å tenke på at potensielle arbeidsgivere eller familie og venner kan komme til å se noe sånt! 

Nå prøver jeg å blidgjøre han i forsøk på at han ikke skal gjøre det, men om han gjør det.. Hvor finner jeg noe sånt egentlig?Eller hvordan finner jeg ut at han har gjort det? Går det an å få slikt fjernet?

Anonymkode: 93b40...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud sånt går ikke an. Du får en bekreftelse fra legen på at testene var negative, så går du til politiet og legger frem både det og meldingene. Det der er trakassering å jeg ville fått det inn i registeret til politiet i tilfelle han finner på noe idiotisk. 

Anonymkode: a7d43...5f1

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Henvend deg til legekontoret og be om journalen din... der står dato for når du var inne og testet deg. Ta bilde og send til fyren (men sladd over personalia som kan identifisere deg til andre enn han). Si at det må være en annen som har smittet han, og at de truslene han kommer med uansett kan politianmeldes.

Anonymkode: b1288...8d2

• Liker 15
Skrevet

Si at du kommer til å anmelde han om han kontakter deg igjen og hvis han legger det ut. Føler at man har litt skyld i det selv hvis man blir smittet og ikke brukte kondom. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter nå og skjelver så jeg nesten ikke klarer å skrive. En mann jeg hadde en kort flørt med kontaktet meg plutselig, rasende for at han hevder jeg har smittet han med en kjønnsykdom.

Jeg testet meg før jeg møtte han, og fikk beskjed om at ingenting feiler meg, så jeg stiller meg helt uforstående til anklagen. Anklagen er ille nok egentlig, men for å toppe det truer han nå med å legge ut et bilde av meg på nettet for å advare andre mot hvor ekkel og smittsom jeg er! Det knyter seg i magen min av å tenke på at potensielle arbeidsgivere eller familie og venner kan komme til å se noe sånt! 

Nå prøver jeg å blidgjøre han i forsøk på at han ikke skal gjøre det, men om han gjør det.. Hvor finner jeg noe sånt egentlig?Eller hvordan finner jeg ut at han har gjort det? Går det an å få slikt fjernet?

En du kjente lite. Har du sex med ukjente uten beskyttelse? Det kan jo hende du er smittet nå. Om han er syk

Anonymkode: 2320f...cc0

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Poserose skrev:

Si at du kommer til å anmelde han om han kontakter deg igjen og hvis han legger det ut. Føler at man har litt skyld i det selv hvis man blir smittet og ikke brukte kondom. 

Ja, samtidig er jeg redd for at han bare kommer til å bli mer forbanna og faktisk gjøre det om jeg truer med politianmeldelse...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

En du kjente lite. Har du sex med ukjente uten beskyttelse? Det kan jo hende du er smittet nå. Om han er syk

Anonymkode: 2320f...cc0

Brukte kondom i begynnelsen, men hadde et par ganger uten ja. Døm meg alt du vil for det, snart har du et fjes som er lagt ut på nettet også så du kan dømme meg ut i fra identiteten min.

Jeg er klar over at jeg kan være smittet om han faktisk er det. Han sier han ikke har fått bekreftelse fra legen enda, men er likevel ganske sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor legges dette ut?

Anonymkode: 0f7b9...712

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samtidig er jeg redd for at han bare kommer til å bli mer forbanna og faktisk gjøre det om jeg truer med politianmeldelse...

Brukte kondom i begynnelsen, men hadde et par ganger uten ja. Døm meg alt du vil for det, snart har du et fjes som er lagt ut på nettet også så du kan dømme meg ut i fra identiteten min.

Jeg er klar over at jeg kan være smittet om han faktisk er det. Han sier han ikke har fått bekreftelse fra legen enda, men er likevel ganske sikker.

Mente ikke å dømme, hverken deg eller han. Sier bare at man kan skylde seg selv. Han virker jo helt gærn, som truer med dette uten engang å vite sikkert at han er smittet! Klamydia kan også ligge latent i kroppen lenge. Så om han er smittet kan det stamme fra en sexpartner han har hatt tidligere. Vet ikke hva annet du kan gjøre enn å vise at du testet deg rett før han og true med anmeldelse. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kontakte politiet før han legger ut bildene også. Å true med å legge ut bilde av deg er truende adferd. Dessuten kan polititet velge å ta en prat med han slik at saken ikke eskalerer mer enn nødvendig.

Hvis han går så langt som å legge ut bilde og info om deg, så er det rett på anmeldelse. Hvis straffesaken blir henlagt, så går du til sivilt søksmål.

Dette er alvorlig. Ikke la han få et grep på deg. Kjør hardt mot hardt.

Anonymkode: 03b46...5b6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Poserose skrev:

Mente ikke å dømme, hverken deg eller han. Sier bare at man kan skylde seg selv. Han virker jo helt gærn, som truer med dette uten engang å vite sikkert at han er smittet! Klamydia kan også ligge latent i kroppen lenge. Så om han er smittet kan det stamme fra en sexpartner han har hatt tidligere. Vet ikke hva annet du kan gjøre enn å vise at du testet deg rett før han og true med anmeldelse. 

Jeg mente egentlig AB som jeg svarte i samme innlegget. Og er nok litt ekstra følsom for sånt akkurat nå også. Krysser fingrene for at jeg ikke har noe (hadde ikke noe sist jeg testet meg, og bare hatt sex med han siden den gang). Men hvis han faktisk har noe, er jo faktisk sjansen der for at han har smittet meg, og da blir det ord mot ord om hvem som smittet hvem først.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente egentlig AB som jeg svarte i samme innlegget. Og er nok litt ekstra følsom for sånt akkurat nå også. Krysser fingrene for at jeg ikke har noe (hadde ikke noe sist jeg testet meg, og bare hatt sex med han siden den gang). Men hvis han faktisk har noe, er jo faktisk sjansen der for at han har smittet meg, og da blir det ord mot ord om hvem som smittet hvem først.

Ikke så lenge du sitter på en "ren" test fra rett før du begynte å ha sex med ham. 

Anonymkode: 1cb6c...cd8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge du sitter på en "ren" test fra rett før du begynte å ha sex med ham. 

Anonymkode: 1cb6c...cd8

Jeg tok ikke testen rett før jeg hadde sex med han. Det er flere måneder siden, men jeg har ikke hatt sex med andre siden. At jeg ikke har hatt sex med andre siden jeg tok den testen kan jeg jo ikke bevise.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan jo ha blitt smittet av hvem som helst siden sist han tok medisin mot klamydia. Ikke at han ville trodd deg, men det er det som er fakta :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tanken på å ha en kjønnsykdom er ikke det som skremmer meg mest. Det kan jeg leve med, eller ta medisin mot. Tanken som skremmer meg er om han offentliggjør et bilde av meg ett eller annet sted. Tanken gjør meg kvalm, og jeg har ikke klart å spise i hele dag.

Skrevet (endret)

For en drittsekk! ._.

Anmeld ham.

Nettsider; Ganske mange... Typiske forumer som nesten er skapt for å spre kvinnehat.

Endret av Chibi
  • Liker 3
Skrevet

Du går selvfølgelig til politiet med en gang! Regner med du har disse truslene på melding på mobilen din?

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan anmelde ham for at han truer deg eller om han legger bildet ut. Ta vare på chattelogger, mail osv om du kan.

Hvilke type bilde er det han har av deg? Bare et "vanlig" bilde eller et som viser nakenhet/setter deg i en vanskelig situasjon? Og hvor har han fått tak i bilde av deg. Dersom han ikke har tatt det selv er du eier og han har ikke rettigheter til å bruke det.

Du kan uansett snakke med noen hos politiet for å forhøre deg litt. Kanskje de til og med tar en prat med ham og oppfordrer han til å ikke gjøre noe ut av det.

Hvem som smittet hvem er egentlig likegyldig, saken her er at du blir truet og det er ubehagelig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Chibi skrev:

For en drittsekk! ._.

Anmeld ham.

Nettsider; Ganske mange... Typiske forumer som nesten er skapt for å spre kvinnehat.

link?, vil sjekke om jeg selv er lagt ut der :P

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste om en slik side, men den ble lagt ned, fyren gikk ett hardt møte med strenge straffer.

De som driver med dette, eller kikker på slike sider, vet hva de skal søke på, noen sider krever medlemsskap og betaling, andre er bare ett anonymt forum.
Jeg har ikke interesse av å finne ut slike sider.
Dette må du nesten klare selv, fordi det finnes ett hundretalls. Og mye ligger på "The dark web"

Men du kan vel sjekke ut -Chan. (Det finnes mye Chan sider og på ett og annet, blir private bilder av ex-dama lagt ut-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som er dedikert norge

Anonymkode: 2c9c8...bf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...