AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Hei, jeg skal ha tapas kveld med venner. Vi blir 5 stykker til sammen og jeg har planlagt disse rettene: Patatas bravas Foccacia Alioli Spanske kjøttboller Hvitløksmarinert Scampi Bacon surrede dadler Kyllingvinger Oliven Salat Macengo ost Serrano skinke Parma skinke Feta ost Soltørkede tomater Er det noe jeg mangler? Er det andre retter som jeg bør ta med? Anonymkode: ab4d1...84c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Det ser veldig godt ut, og et godt sammensatt utvalg. Det eneste jeg vil pirke på er at det er veldig mye mat med veldig mye smak/salt/krydder, så det kunne kanskje være lurt å ha en mild rett i tillegg? Jeg synes en tortilla ville være en veldig fin motvekt til alt det salte og sterke, og i tillegg er jo en skikkelig tortilla veldig godt i seg selv. Anonymkode: 176e8...435
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser veldig godt ut, og et godt sammensatt utvalg. Det eneste jeg vil pirke på er at det er veldig mye mat med veldig mye smak/salt/krydder, så det kunne kanskje være lurt å ha en mild rett i tillegg? Jeg synes en tortilla ville være en veldig fin motvekt til alt det salte og sterke, og i tillegg er jo en skikkelig tortilla veldig godt i seg selv. Anonymkode: 176e8...435 Støtter denne.Ingen tapas uten tortilla Anonymkode: 9149f...63e
Hadley Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Marinerte artisjokker er sykt godt! Kanskje noe sopp stekt med hvitløk? Hmm... Og kanskje chorizo? Høres godt ut uansett!
Gjest Juami Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Det høres jo veldig godt ut dette Trenger vel ikke så mye annet, men om du ønsker mer tips så anbefaler jeg spanske pølser, spansk omelett (nå har du jo patatas bravas, så kanskje litt overflødig med to potetretter), lefser/lomper og gazpacho i små skåler/glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå