Gå til innhold

Hvor lenge er du villig til å vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du dater en, hvor lenge er du villig til å vente på at den andre skal bestemme seg for om hun eller han er interessert i et forhold? 

Anonymkode: 020fa...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personen bør ha bestemt seg for at han er klar for et forhold lenge før vi starter å date. En avgjørelse om han ser for seg det forholdet med MEG eller ikke forventer jeg etter ca 10 treff. Ikke at vi trenger å bli sammen da men ihvertfall skal jeg være forsikret om at jeg dater for en grunn og ikke bare for å slå ihjel tid. 

Anonymkode: c72ad...76d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

3 mnd med mye kontakt er den magiske grensen for meg. 

Anonymkode: 19c0f...a9c

Skrevet

Hvis han har blitt kjent med meg og fremdeles er usikker så venter jeg maks ti minutter

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å svare en eksakt tidfrist, da det kan være flere faktorer til at ikke ting går etter boka.

Er det ekte kjærlighet, kan jeg vente nærmest i evighet.

Hvis man møter noen man har en helt spesiell kjemi med, tror jeg man ikke glemmer den personen, uansett livssituasjon, og man vil søke/vente på den personen.

Anonymkode: 6aa47...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du dater en, hvor lenge er du villig til å vente på at den andre skal bestemme seg for om hun eller han er interessert i et forhold? 

Anonymkode: 020fa...833

Kommer helt an på situasjonen, ståsted, hvem personen er..? Liker jeg personen godt så har jeg ingen rett til å pushe noens grenser, sånt er bare uhøflig. Men selvfølgelig vurderer jeg mennesket, og det har aldri vært dårlig tidsfordriv her :)

Anonymkode: 88ccd...055

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an  på hvor pen hun er.

En 9'er kan vente opp til et år på. En 5'er, kanskje en uke.

Anonymkode: dacac...d25

Skrevet (endret)

Det kommer helt an på mannen og grunnen. Jeg var klar for å bli kjæreste med min etter 4 mnd, han begynte å bli klar etter 8 mnd. Jeg har det ikke travelt med å bli kjærester, sålenge jeg vet at vi er eksklusive og at det går mot et forhold. Jeg vil ikke være et tidsfordriv, men jeg har det ikke travelt med å definere det som et forhold. 

Ah! Ser jeg ikke fikk med meg hele spørsmålet. Jeg ville ikke involvert meg med en person som ikke visste om han var klar for forhold, jeg ville ventet om han var usikker på om han var klar for et forhold med meg. Noen bruker lengre tid på å få de rette følelsene, men hvis han var usikker på om han ville vært singel eller i forhold hadde jeg ikke giddet. 

Endret av Pompom
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig avhengig av alder og situasjon. Men jeg tenker at om man har datet et halvt år så bør man vite om det vil bli dere to eller ikke. Forutsetter at bege i utganspunktet var ute etter et forhold da. Menn som ikke er klar til å slå seg til ro ville jeg ikke brukt tid på i det hele tatt.

Anonymkode: 40d63...c88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt døren åpen i 10 år snart ;) Dater andre, forhold har det også vært. Men jeg har døren åpen om det noensinne skulle passe for oss begge.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er den store kjærligheten så er det få ting som står i veien, bortsett fra meg selv da. Så tror ikke han slipper unna, med mindre han ødelegger alvorlig.

Anonymkode: 83b0e...032

AnonymBruker
Skrevet

Hvis personen virkelig er interessert, vil han/hun ikke la deg vente. :) 

Personlig har jeg 2 mnd som grense som "venting". Hvis han ikke vet hva han vil innen den tid,  så avslutter jeg :)  Usikkerhet er ikke det beste å starte et forhold med... :( 

Anonymkode: b6d17...aee

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis personen virkelig er interessert, vil han/hun ikke la deg vente. :) 

Personlig har jeg 2 mnd som grense som "venting". Hvis han ikke vet hva han vil innen den tid,  så avslutter jeg :)  Usikkerhet er ikke det beste å starte et forhold med... :( 

Anonymkode: b6d17...aee

Jeg unngår abselutt alle sånne regler som er laget av usikkerhet i kjærligheten. Og dagens bruk og kast samfunn forsterker det bare. Når det er ekte, så er det ekte.

Anonymkode: 83b0e...032

• Liker 1
Skrevet

sorry jeg venter ikke, her må du vite

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt døren åpen i 10 år snart ;) Dater andre, forhold har det også vært. Men jeg har døren åpen om det noensinne skulle passe for oss begge.

Og om han blir klar så kaster du alt annet på dør? Det er jo ikke mulig å leve sånn... Det må være enten eller. Om man så etter mange år finner ut at man kan prøve igjen, om det passer for begge parter, er en annen sak. Men da må i alle fall ikke andre bli skadelidende av det.

Nei, om han ikke er klar på hvilken vei han ønsker å gå så sier jeg takk og farvel veldig fort. Det finnes da virkelig mange fisker i havet, hvorfor bruke tid på en som vil holde deg på gress? Du er verdt mer enn det. Det er i alle fall jeg.

Anonymkode: 40d63...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er stor, stor forskjell på teori og praksis. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...