Gå til innhold

Ta kontakt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men husk ts : ingen av oss ukjente sitter med svarene her. Har du tatt kontakt med han, kanskje han tenker det samme som deg? Det eneste jeg stusser ved er : at han lot deg sitte med ansvaret om dere skal møtes eller ikke. Det er dette jeg tolker som at han ikker nok interessert. Men igjen, jeg vet ikke. Flere ting spiller inn her : er han en type som lett trekker damer, tror du han  har uforpliktende seksuelle relasjoner, eller er han mer typen som venter til han er seriøs. Dette kan bare du svare på...

Anonymkode: ad698...86a

Han har aldri hatt dame. Han sier han vil ha dame, men at han er så opptatt og dårlig på å gi oppmerksomhet så han sliter vel litt med hvordan han skal oppføre seg. Ville egentlig bare bli bedre kjent med han, men han er ikke så lett å bli kjent med. 

Anonymkode: 1cee1...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS :)

Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme med så mange gode råd, men hadde uansett lyst til å svare fordi jeg sitter oppe i samme situasjon som deg! Møtte en fyr (på byen) gjennom felles venner, ble med han hjem et par ganger, og har hatt veldig lite kontakt utover det. Jeg er den som at tar initiativ til å møtes, men han sier alltid ja. Fyren "min" har heller aldri hatt dame, er ganske mye opptatt og er vanskelig å bli kjent med.  Når han er edru så er han veldig sjenert, kan det være tilfelle med fyren din også? Jeg lener mot at begge er usikre siden de aldri har hatt kjæreste før, og ikke helt vet hvordan de skal gå fram. Det er nok ikke noe galt i å ta styringa i starten (faktisk så tror jeg at han vil bli glad for det), og be han ut på ting. Han jeg holder på med innrømte etter et par drinker at han hadde såå lyst til å sende meg en melding, men turte ikke fordi han ikke visste hva han skulle si til meg :fnise:

Konklusjonen blir vel den at så lenge han sier ja og setter av tid til å møte deg, så er han garantert interessert. Så jeg foreslår at du tar kontakt og spør om dere skal finne på noe. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...