Gå til innhold

Ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har møtt en fyr to helger på rad no. Begge gangene ble jeg med han hjem og begge syns det var ganske bra. Men han sier at han er veldig opptatt og dårlig til å ta kontakt. Vi snakker en del før vi møttes, men ikke så mye no etterpå. Når jeg spurte han om han ville finne på noe edru så sa han ja, men at jeg må ta kontakt. Jeg er veldig nysgjerrig på han og har lyst å bli bedre kjent, men skjønner meg ikke helt på han. Bør jeg skrive noe til han ? Hvor lenge bør en vente før en evt. tar kontakt igjen? Er bare 4 dager siden jeg var med han på fest. 

Anonymkode: 1cee1...6dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har møtt en fyr to helger på rad no. Begge gangene ble jeg med han hjem og begge syns det var ganske bra. Men han sier at han er veldig opptatt og dårlig til å ta kontakt. Vi snakker en del før vi møttes, men ikke så mye no etterpå. Når jeg spurte han om han ville finne på noe edru så sa han ja, men at jeg må ta kontakt. Jeg er veldig nysgjerrig på han og har lyst å bli bedre kjent, men skjønner meg ikke helt på han. Bør jeg skrive noe til han ? Hvor lenge bør en vente før en evt. tar kontakt igjen? Er bare 4 dager siden jeg var med han på fest. 

Gjør som han sier og se hvordan det går? :)

Anonymkode: ff107...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor lenge bør en vente før en spør om en skal finne på noe igjen da? :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor lenge bør en vente før en spør om en skal finne på noe igjen da? :laugh:

Kan du ikke bare sende han en melding en av dagene nå? Så slipper du vente helt til helga, drikke deg full og antagelig ende med å sende en da uansett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare sende han en melding en av dagene nå? Så slipper du vente helt til helga, drikke deg full og antagelig ende med å sende en da uansett :)

Ja hadde vel antagelig skjedd! Skal være edru i helgen da så det blir ikke noe problem :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddi, dette gjelder både potienselle kjærester og ny venner/beskjente.

Tar de aldri intitativet er det begrensa hvor mange man skal gidde, hadde de/han hatt lyst møtes, hadde han greit å spørre selv enn å legge ansvaret på deg.

Denne typen oppførsel kommer heller ikke til forandre seg, og vil faktisk tipppe at din herreman egentlig ikke er så interreset,men liker oppmeksomhet og bare svare høflig.

Handling er større enn ord.

Anonymkode: 4f3e1...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har det hyggelig sammen. Du vil bli bedre kjent. Han har bedt deg å ta kontakt så da skjønner jeg ikke hva som holder deg igjen fra å gjøre det :) Ta kontakt når du vil, men best når du har et konkret forslag å komme mmed og ikke bare tørrprat eller chat. Feks er Hei hatt en bra uke?  Skal vi ta en middag på søndag om du har tid?  mye bedre enn Hei åssen går det blabla håper du spør om å møtes snart 

Anonymkode: 10314...427

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddi, dette gjelder både potienselle kjærester og ny venner/beskjente.

Tar de aldri intitativet er det begrensa hvor mange man skal gidde, hadde de/han hatt lyst møtes, hadde han greit å spørre selv enn å legge ansvaret på deg.

Denne typen oppførsel kommer heller ikke til forandre seg, og vil faktisk tipppe at din herreman egentlig ikke er så interreset,men liker oppmeksomhet og bare svare høflig.

Handling er større enn ord.

Ja har tenkt litt samme tanken. Bare så kjedelig når han er så gøy å morsom å være med! Ganske fin å se på og :dry:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja har tenkt litt samme tanken. Bare så kjedelig når han er så gøy å morsom å være med! Ganske fin å se på og :dry:

Det er såpass tidlig nå at jeg ville nok ha gitt han en eller to sjanser til :)

Men hvis det fortsetter med den type oppførsel, da vill jeg ha droppa han..

Lykke til :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har det hyggelig sammen. Du vil bli bedre kjent. Han har bedt deg å ta kontakt så da skjønner jeg ikke hva som holder deg igjen fra å gjøre det :) Ta kontakt når du vil, men best når du har et konkret forslag å komme mmed og ikke bare tørrprat eller chat. Feks er Hei hatt en bra uke?  Skal vi ta en middag på søndag om du har tid?  mye bedre enn Hei åssen går det blabla håper du spør om å møtes snart 

Anonymkode: 10314...427

Ja vil bare ikke virke så innpåsliten og sånn. Har som regel vert i forhold og veldig fersk på dating og den biten! Har liksom ingen ide og hva han tenker om meg eller noe! 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er såpass tidlig nå at jeg ville nok ha gitt han en eller to sjanser til :)

Men hvis det fortsetter med den type oppførsel, da vill jeg ha droppa han..

Lykke til :)

Ja tenkte å prøve å finne på noe med han edru :) tror du det blir for tidlig å ta kontakt denne uken, da jeg var med han i helgen? Eller bør en vente litt :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte å prøve å finne på noe med han edru :) tror du det blir for tidlig å ta kontakt denne uken, da jeg var med han i helgen? Eller bør en vente litt :) 

Husk at det er 1 mai denne helgen,så jeg hadde nok ventet til neste uke, også fordi det er såpass kort tid siden sist, du vil vel ikke virke for intressert vel?

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er 1 mai denne helgen,så jeg hadde nok ventet til neste uke, også fordi det er såpass kort tid siden sist, du vil vel ikke virke for intressert vel?

Nei! var det jeg tenkte også! Takk for tips! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært intime?

Anonymkode: ad698...86a

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært intime?

Ja. Snakket med han en del før vi møttes på byn. Ble med han hjem etter byn og hadde bra sex også dagen etterpå. Møttes igjen denne helgen og samme skjedde. Han sier jo at det er ganske bra og sånn. Men jeg vet ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Snakket med han en del før vi møttes på byn. Ble med han hjem etter byn og hadde bra sex også dagen etterpå. Møttes igjen denne helgen og samme skjedde. Han sier jo at det er ganske bra og sånn. Men jeg vet ikke. 

Mener du snakket med han før den kvelden dere møttes, eller snakket med han i lang tid, uker/mnd før dere møttes?

Jeg hadde ikke følt at en mann hadde vært nok interessert i meg hvis han la det være opp til meg å ha kontakt.

Mulig han og synes du var for lett å "få" om du vil. Mener ikke å kritisere deg her, men i noen tilfeller er det lurt å vente så det ikke blir easy come, easy go...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du snakket med han før den kvelden dere møttes, eller snakket med han i lang tid, uker/mnd før dere møttes?

Jeg hadde ikke følt at en mann hadde vært nok interessert i meg hvis han la det være opp til meg å ha kontakt.

Mulig han og synes du var for lett å "få" om du vil. Mener ikke å kritisere deg her, men i noen tilfeller er det lurt å vente så det ikke blir easy come, easy go...

ja ser den! er ganske dumt egentlig fordi jeg hadde sjåfør og sa flere ganger at jeg skulle hjem, men han insisterte på at han kunne kjøre meg hjem dagen etterpå... Ja jeg vet. Jeg kunne bare reist. Men han skulle også latt meg dra. De legger jo opp til det selv. Var ett par uker vertfall. Men etter det så har han vel ikke skrevet ett kvekk. Burde egentlig tatt hintet, men er så utrolig kjipt! Vertfall når en ikke vet grunnen heller! 

AnonymBruker
Skrevet

ja ser den! er ganske dumt egentlig fordi jeg hadde sjåfør og sa flere ganger at jeg skulle hjem, men han insisterte på at han kunne kjøre meg hjem dagen etterpå... Ja jeg vet. Jeg kunne bare reist. Men han skulle også latt meg dra. De legger jo opp til det selv. Var ett par uker vertfall. Men etter det så har han vel ikke skrevet ett kvekk. Burde egentlig tatt hintet, men er så utrolig kjipt! Vertfall når en ikke vet grunnen heller! 

Skjønner, men du må selv sette grenser for deg selv. Du sier du ikke vet grunnen...Hmm, umulig for meg å si, men VENT MED SEX er et godt råd hvis du ønsker å bli oppfattet seriøst og det viser også at du har egne grenser for hvem du slipper inn.

Menn bruker TID, lang tid på å knytte seg emosjonelt til ei dame, og når det da starter med sex, kan det i flere tilfeller blir der, de har den "oppfatningen" av deg, om du vil, så "forholdet" handler om sex og ikke noe mer. Nå kan jo dette utvikle seg, men noen har meninger på hvordan kjæreste emner skal oppføre seg. HVordan kan han vite at du ikke ligger med mange på den måten, bare for å ta et eksempel. Synes flere damer idag går for langt til å nærmest opptre som menn her, de skal gjøre det de vil når de vil.., men noen ting har konsekvenser. Å vente er smart, da du beskytter deg selv i situasjoner som denne.

Menn liker å føle seg spesielle. Og hva vet du om han egentlig? Kanskje han har en eks i bakgrunnen, ei han ikkke er ferdig med emosjonelt? Derfor er det så lurt å vente. Da setter du en standard for deg selv også. Du gir deg ikke hen før du vet mer hvor du står. 

Nå sier ikke jeg at du er ei som ligger med mange på denne måten, men tenk over det til neste gang. En fremmed fyr vet ingenting om deg bortsett fra hvordan du er når du er med han. Han skaper et inntrykk av deg hvordan du er første gangen. 

Hvis han har vært laber med kontakt like etter at du var intim med han, tolker jeg som at han har deg som ei han kan kontakte innimellom, men han høres ikke seriøs ut i mine øyne. Men hva vet jeg...kanskje han er usikker på deg? Kanskje han oppfatter deg useriøs?

Uansett : hvis han ikke tar kontakt, tolker jeg det som at han ikke er interessert i noe seriøst med deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Men husk ts : ingen av oss ukjente sitter med svarene her. Har du tatt kontakt med han, kanskje han tenker det samme som deg? Det eneste jeg stusser ved er : at han lot deg sitte med ansvaret om dere skal møtes eller ikke. Det er dette jeg tolker som at han ikker nok interessert. Men igjen, jeg vet ikke. Flere ting spiller inn her : er han en type som lett trekker damer, tror du han  har uforpliktende seksuelle relasjoner, eller er han mer typen som venter til han er seriøs. Dette kan bare du svare på...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men husk ts : ingen av oss ukjente sitter med svarene her. Har du tatt kontakt med han, kanskje han tenker det samme som deg? Det eneste jeg stusser ved er : at han lot deg sitte med ansvaret om dere skal møtes eller ikke. Det er dette jeg tolker som at han ikker nok interessert. Men igjen, jeg vet ikke. Flere ting spiller inn her : er han en type som lett trekker damer, tror du han  har uforpliktende seksuelle relasjoner, eller er han mer typen som venter til han er seriøs. Dette kan bare du svare på...

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...