Snuddus Skrevet 26. april 2016 #1 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg holder på med en vest for barn, å nå er jeg egentlig ganske "stuck" midt inne i oppskriften, det er det som er meket med blått i bilde jeg ikke skjønner, spesielt det siste "på en tråd".. ? hæ..? Noen flinke der ute som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Del Skrevet 26. april 2016 Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. Anonymkode: 0915e...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuddus Skrevet 26. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2016 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg pleier å sette maskene på en hjelpepinne i stedet for en tråd. Er så stress med tråd. Anonymkode: 960dc...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #5 Del Skrevet 26. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. Anonymkode: 0915e...56e X antall masker mener du selvfølgelig. Anonymkode: 10b49...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 27. april 2016 #6 Del Skrevet 27. april 2016 Vil ikke kapre tråden, men virker for dumt å starte en ny en... Jeg står nemlig også fast i en strikkeoppskrift http://tusenideer.no/strikk-og-tov-et-par-deilige-varme-tofler/ Jeg har kommet til "trinn 4", hvor jeg har strikket, felt, og strikket, og sitter med et T-formet stykke. Men hvilken kant skal strikkes sammen med hva, og hvordan i sytten blir dette en tøffel? Hahaha, jeg som fikk høre at denne oppskriften var fin for en nybegynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå