Gå til innhold

Hjelp til strikking

Snuddus

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en vest for barn, å nå er jeg egentlig ganske "stuck" midt inne i oppskriften, det er det som er meket med blått i bilde jeg ikke skjønner, spesielt det siste "på en tråd".. ? hæ..? Noen flinke der ute som kan hjelpe meg?

strikke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. 

Anonymkode: 0915e...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleier å sette maskene på en hjelpepinne i stedet for en tråd. Er så stress med tråd. 

Anonymkode: 960dc...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. 

Anonymkode: 0915e...56e

X antall masker mener du selvfølgelig. :)

Anonymkode: 10b49...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kapre tråden, men virker for dumt å starte en ny en... Jeg står nemlig også fast i en strikkeoppskrift :sprettoy: 

http://tusenideer.no/strikk-og-tov-et-par-deilige-varme-tofler/ 

Jeg har kommet til "trinn 4", hvor jeg har strikket, felt, og strikket, og sitter med et T-formet stykke. Men hvilken kant skal strikkes sammen med hva, og hvordan i sytten blir dette en tøffel? Hahaha, jeg som fikk høre at denne oppskriften var fin for en nybegynner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...