Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en vest for barn, å nå er jeg egentlig ganske "stuck" midt inne i oppskriften, det er det som er meket med blått i bilde jeg ikke skjønner, spesielt det siste "på en tråd".. ? hæ..? Noen flinke der ute som kan hjelpe meg?

strikke.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. 

Anonymkode: 0915e...56e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å sette maskene på en hjelpepinne i stedet for en tråd. Er så stress med tråd. 

Anonymkode: 960dc...183

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. 

Anonymkode: 0915e...56e

X antall masker mener du selvfølgelig. :)

Anonymkode: 10b49...133

Skrevet

Vil ikke kapre tråden, men virker for dumt å starte en ny en... Jeg står nemlig også fast i en strikkeoppskrift :sprettoy: 

http://tusenideer.no/strikk-og-tov-et-par-deilige-varme-tofler/ 

Jeg har kommet til "trinn 4", hvor jeg har strikket, felt, og strikket, og sitter med et T-formet stykke. Men hvilken kant skal strikkes sammen med hva, og hvordan i sytten blir dette en tøffel? Hahaha, jeg som fikk høre at denne oppskriften var fin for en nybegynner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...