Snuddus Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Jeg holder på med en vest for barn, å nå er jeg egentlig ganske "stuck" midt inne i oppskriften, det er det som er meket med blått i bilde jeg ikke skjønner, spesielt det siste "på en tråd".. ? hæ..? Noen flinke der ute som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. Anonymkode: 0915e...56e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg pleier å sette maskene på en hjelpepinne i stedet for en tråd. Er så stress med tråd. Anonymkode: 960dc...183
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut til at du skal sette X antall pinner på en tråd eller hjelpepinne. Dette til lomme. Så skal du legge opp X antall masker og fortsette å strikke som forklart etter det. Anonymkode: 0915e...56e X antall masker mener du selvfølgelig. Anonymkode: 10b49...133
Maria.91 Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Vil ikke kapre tråden, men virker for dumt å starte en ny en... Jeg står nemlig også fast i en strikkeoppskrift http://tusenideer.no/strikk-og-tov-et-par-deilige-varme-tofler/ Jeg har kommet til "trinn 4", hvor jeg har strikket, felt, og strikket, og sitter med et T-formet stykke. Men hvilken kant skal strikkes sammen med hva, og hvordan i sytten blir dette en tøffel? Hahaha, jeg som fikk høre at denne oppskriften var fin for en nybegynner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå