Blomsterenka Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor får jeg tak i skjema for fradeling av tomt, og hvordan søker man kommunen om å få fradelt en del av eiendommen? Trenger man eget skjema for det? Hva med tinglysning? Er dette noe man gjør etter at evt. fradeling er godtatt av myndighetene? På usikker grunn...
Laban Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Ring til Plan- og Bygningsetaten i kommunen din, du. Fortell gjerne hva slags svar du får! Kunne vært greit å vite.
Blomsterenka Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2004 Ring til Plan- og Bygningsetaten i kommunen din, du. Fortell gjerne hva slags svar du får! Kunne vært greit å vite. Ja, da ringer du da? (Skal forsøke huske å fortelle hva etaten kunne opplyse...men helst ser jeg at du ringer, for jeg hater å snakke i telefonen...)
Blomsterenka Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg ringte, og teknisk etat i kommunen kan sende deg skjema for fradeling av tomt, eller du kan hente det hos dem.
Gjest lilletroll Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Situasjonskart må du også tegne litt på, og det får du på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå