Gå til innhold

Tinder, igjen.. ;)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge siden jeg kom meg inn på tinder ;) Har fått noen matches, gått gjennom en laaaang liste, og vært ganske kresen. Men lurer på, når jeg sveiper til høyre (liker), kan det ta lang tid før jeg dukker opp hos dem, og de må sveipe til høyre eller venstre? I starten ble omtrent alle jeg tok til høyre match, men nå er det omtrent ingen, så håper det er at de ikke har sett meg enda, og ikke at de har sveipet meg til venstre..hehe ;)

Anonymkode: 5d2fd...75d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lenge siden jeg kom meg inn på tinder ;) Har fått noen matches, gått gjennom en laaaang liste, og vært ganske kresen. Men lurer på, når jeg sveiper til høyre (liker), kan det ta lang tid før jeg dukker opp hos dem, og de må sveipe til høyre eller venstre? I starten ble omtrent alle jeg tok til høyre match, men nå er det omtrent ingen, så håper det er at de ikke har sett meg enda, og ikke at de har sveipet meg til venstre..hehe ;)

Anonymkode: 5d2fd...75d

OK, du er så fin at alle er nødt til å sveipe til høyre? Hvis du sier du er veldig kresen, kan det være at alle som finner deg interessant allerede har sveipet deg til høyre, nå er det bare de som ikke finner deg interessant igjen. Det kan også være at du må utvide søkekriteriene dine? Bor du på en liten plass?

Anonymkode: 36991...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende du saboterte for deg selv der.

Om man skal komme høyest opp på rangeringene, så må man logge på ofte (men man trenger ikke å være pålogget lenge, kun et par swipes før du logger ut igjen). Dette kan være forskjellen fra å bli sett 50 ganger, til å bli sett flere tusenvis av ganger, noe som øker sjansen for flere matches. 

Det er også en algorytme basert på hvem du liker. Om du liker mindre populære folk (de med færre matcher enn vanlig), så vil din score synke, og du blir vist til færre folk. 

Anonymkode: b0b49...747

AnonymBruker
Skrevet

Den kuleste på Tinder om dagen må være han der fyren som er en alien på Tinder haha. Lo godt av bildene hans. Han har laget store øyne på bildene sine osv

Anonymkode: dd124...74a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...