AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Del Skrevet 26. april 2016 En jeg kjente for flere år siden som jeg nesten aldri har kontakt med er skikkelig slitsom. Hun er ganske snobbete, og det er veldig viktig for henne å ha fine klær, den rette jobben, de rette vennene også videre. Dere forstår kanskje den typen som er veldig opptatt av fasaden. Jeg er ikke sånn, men vil selvsagt leve mitt liv på mine premisser, men med henne pustende i nakken så merker jeg at det er skikkelig slitsomt. Ting som er veldig slitsomt med henne og "hennes miljø" er at hun spesielt kan involvere seg i ting som hun overhode ikke har noe med. Hun kan også tro at man er forelsket i eksen hennes, og andre merkelige ting. Ting som ikke henger på grep for meg. Fordommene er også slitsomme, for vi er så forskjellige og når sant skal sies så har vi jo nesten aldri kontakt annet enn når hun mener det er noe som skal irettesettes. Hun får mene hva hun vil om meg og mine venner, men å vite at et menneske sitter hver dag og kaller opp folk i form av feite, ekle, ****, tragiske folk på jobbene man har, og ting som hun overhode ikke har noe med (hva så om en person på jobben er tragisk - skal jeg slippe i fra meg alt jeg har og dra derfra pga hennes mening da?). Hun er også veldig kontrollerende. Jeg kan befinne med flere mil unna, og hun kan på de merkeligste måter forsøke å nå inn, men da aldri med noe positivt så klart. Hun kan nesten ringe i fra en annen by, til det stedet jeg befinner meg på for å slenge dritt og hun er visst nok ikke full en gang. Måter hun snakker om andre på er ekstremt nedsettende. hvis man er slank, har man åpenbart stoffproblemer (noe som ikke er tilfellet), og hvis man er overvektig hva enn det betyr for henne så er man deprimert, eller har visst trøkka hodet sitt ned i kakefatet. Det blir vanskelig å gjøre ting i hverdagen til tider. Og hun kan til og med utestenge meg å fra å jobbe. For der skal hun og hennes venner jobbe, og hun er godt over 25 altså. En voksen jente. Jeg skrev litt mer om dette her, da jeg så HadjaTajik nevnte selve ordet sosial forfølgelse på twitter. Til tider har jeg bekymret meg om hun har begynt å være i et høyreekstremtmiljø, for hun og vennene hennes kan faktisk le av dette med Breivik, og jeg blir så flau. Hvem ler av det? Ingen. Jeg føler meg skikkelig sjikanert rett og slett. Og dette var den korte versjonen, og helt ærlig, jeg har faktisk ikke tid til sånt altså. Anonymkode: a639e...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Del Skrevet 26. april 2016 Hva med å be hun slutte å ringe deg om hun bare skal snakke dritt og slutte å ta telefonen? Anonymkode: 99d6b...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 26. april 2016 #3 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg hadde litt problemer med å holde tråden i det innlegget ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juanita Skrevet 27. april 2016 #4 Del Skrevet 27. april 2016 Hvordan kan hun være så slitsom hvis du nesten aldri har kontakt med henne? Spiller vel ingen rolle hva hun mener om dine kolleger? Dette ble veldig merkelig og paranoid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #5 Del Skrevet 27. april 2016 Hvor mye kontakt har du egentlig med denne dama? Er det familie? (svigerinne?) Livet er for kort til å menge seg med mennesker som ikke tilfører noe positivt. Slett\blokk henne fra sosiale medier, ikke ta telefonen når hun ringer.. Om hun snakker dritt om alle, så snakker hun allerede dritt om deg, så du kan like gjerne kutte kontakten. Anonymkode: 0a187...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juanita Skrevet 27. april 2016 #6 Del Skrevet 27. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye kontakt har du egentlig med denne dama? Er det familie? (svigerinne?) Livet er for kort til å menge seg med mennesker som ikke tilfører noe positivt. Slett\blokk henne fra sosiale medier, ikke ta telefonen når hun ringer.. Om hun snakker dritt om alle, så snakker hun allerede dritt om deg, så du kan like gjerne kutte kontakten. Anonymkode: 0a187...a57 Hun sier jo at hun nesten aldri har kontakt med henne... Virker som dette er litt inni hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå