AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Skal til Fredrikstad i løpet av uka, og tenkte å kanskje finne noe sushi til middag mens jeg er der. Er ikke veldig kjent i Fredrikstad, men vet allerede nå at jeg skal parkere i Apenesfjellet p-hus. Finnes det GOD sushi i gangavstand fra Apenesfjellet p-hus, hvor man kan sitte og spise? Anonymkode: 2a2cb...b56
Fiberhusk Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Shiki Sushi synes jeg var god ligger ikke langt fra gågaten.
Kvist Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Shiki som Fiberhusk nevner er ålreit, men kanskje ikke så veldig spennende. Dg de har riktignok lokaler med bord og stoler, men særlig koselig å sitte der er det ikke. Da anbefaler jeg heller St. Raw i Storgata 8 (som bare er noen meter unna Shiki), de har mye mer spennende mat og oppleves som restaurant, ikke take-awayshappe. Hold deg unna Su Sushi i Nygaardsgata, der har jeg bare fått kjip, smakløs og stusselig sushi. Og alt i Fredrikstad er i gangavstand fra Apenesfjellet, det er en veldig liten og kompakt by.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Takk for tips, dere! Jeg er som sagt ikke kjent i Fredrikstad, men med Google maps skal jeg nok finne fram! St Raw så digg ut, men åpner litt sent for meg. Så da prøver jeg Shiki i dag. 😊 Anonymkode: 2a2cb...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå