Gå til innhold

Heimeside på home.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driv å prøvar å lage meg heimeside på home.no, men korleis kan eg linke til undersidene mine frå index-sida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpar noen her inne har peilig altså, for eg har ikkje snøøøring... :roll:

Skrevet

hvis de ligger i samme mappe er det vel bare å lage vanlig a=href til filnavnet ?

Skrevet
hvis de ligger i samme mappe er det vel bare å lage vanlig a=href til filnavnet ?

a=href?????!??!?!

No må det seiast at eg ikkje har peiling på slike html-ting, altså...

Skrevet

ok. det er litt langt og vanskelig å forklare fra bunnen av.

Skrevet
ok. det er litt langt og vanskelig å forklare fra bunnen av.

Ja, men det er ikkje meininga at eg skal bruke html, skjønner du! For eg brukar home sin heimesidegenerator-ting.... Men forstår altså ikkje korleis eg skal få dei andre sidene til å vises...

Skrevet

he he. jeg er skikkelig dårlig på sånne hjemmesidegeneratorer og lignende (som i prinsippet også bruker html, men gjør det 'usynlig' for deg) og bedre til å kode for hånd, så jeg er neppe rett person.

men finnes det ikke noe faq eller hjelpefunksjoner eller lignende?

Skrevet

Har prøvd å sendt mail, men har ikkje fått noe svar... Grrr altså... Trudde dette skulle vere så enkelt eg!

Skrevet

fikk meldingen din, og jeg må desverre bare si at jeg ikke skjønte noe mer av det... sorry.

Skrevet

No registrerer eg meg der, så då skal eg nok finna ut av det... ;)

Skrevet

No har eg endeleg fått passordet, så her kjem det korleis du lagar lenker til andre sider med heimesidegeneratoren:

1. Klikk 'sett inn ny'knappen der du vil ha lenka

2. På sida som dukkar opp, velg 'Link'

3. På neste side er det eit skjema med fire linjer du kan fylle ut:

- Link/URL: Her skriv du inn URL'en til sida du vil lenke til, eller filnamnet til sida du har laga, evt kan du klikka på lenka bak feltet og velge i lista over filene dine.

- Tekst før lenka

- Tekst du skal klikke på (lenketekst)

- Tekst etter lenka

Og så er det litt småtteri du kan velga under.

Det var vel det, i grunnen.

Skrevet

Går det an å få linkar bortover også, eller går det berre an nedover??

Tusen takk for hjelpa, Crazee!!!

Skrevet

Hmmm - eg trur (utan å gå inn og teste på nytt) at dette er ein veikskap med heimesidegeneratoren, at det kun går an å få lenkene nedover. Diverre.

Men om du har lyst til å finna ut kor enkelt det er å gjera noko med det ved å bruka ein enkelt teksteditor (notepad, om du ikkje har betre) så berre gi frå deg ein liten lyd til. Første steg kan vera å lagre filene i ei mappe på din eigen PC (Lagre fil som html - eller noko i den dur.) No har ikkje eg skjekka kor mykje generatoren legg inn til eige bruk, som kan skapa litt forvirring, men eg står fast på at det er enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...