Gå til innhold

Serendipity

Thea

Anbefalte innlegg

Åååååhhhhhh, DET var en nusselig film det. Flere som har sett den???

Just my kind of movie med akkurat passe mye kliss og klæss som det skal være i en klissklæss film :)

Om dere ikke har sett den så anbefales den på det varmeste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande

Jeg så Serendipity på flyet mellom Chicago og Amsterdam. Veldig søt film (og John Cusack er kjempesjarmerende), men ikke akkurat det som løfter humøret mest når man er på vei hjem til flere måneders adskillelse fra kjæresten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææææææjjjjjiiiiii, det kan jeg vel forsåvidt skjønne da Verdande.Jeg ble i skikkelig ååååhhhh-sååååå-koooooos- sippe humør jeg :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Nææææææææjjjjjiiiiii' date=' det kan jeg vel forsåvidt skjønne da Verdande.Jeg ble i skikkelig ååååhhhh-sååååå-koooooos- sippe humør jeg[/quote']

Ja, nemlig. Og jeg tror ikke akkurat sidemannen min på flyet ville blitt så innmari happy om jeg bare hadde begynt å klenge på ham, heller.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Heldig som ikke presterte det samme som meg da, Verdande. Sidemannen min ble nemlig brukt som lommetørkle da jeg satt på flyet på vei hjemfra kjæresten min her for et par måneder siden... :roll:

Heldigvis slipper jeg det lenger... Så kan det hende at jeg nu er rustet til at se den ovennevnte film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Heldig som ikke presterte det samme som meg da' date=' Verdande. Sidemannen min ble nemlig brukt som lommetørkle da jeg satt på flyet på vei hjemfra kjæresten min her for et par måneder siden... [/quote']

Selvkontroll, jenta mi. Selvkontroll. :blunke:

(det var forresten en meget streng og korrekt forretningsmann gammel nok til å være faren min, så jeg tror nok ikke han ville vært så voldsomt begeistret for å være snørrfille for meg, hehe)

Jeg også. Himmel, hvor godt det er å kunne sovne tett krøllet sammen med ham hver natt igjen.

*sukker fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...