Gå til innhold

Hva slags BH til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg en annen kjole. Den der er ikke laget for H-cup i det hele tatt. Evt få den foret i ryggen (på samme måte som foran) og velg en hudfarget stroppeløs BH.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk sportstape. Jeg bruker 65F i følge Change og bruker ofte å tape brystene mine når jeg skal ha på kjoler og topper som ikke egner seg med BH under. Venninner av meg som er mye mer barmfagre bruker også ofte tape. Et kryss over brystvortene, to striper tape under brystene for å unngå å svette der, og så så mye tape som nødvendig for å løfte brystene. Eventuelt sånn her brysttape i tillegg til tape over brystvortene.

Det er ikke verre enn at du prøver deg fram sammen med noen som kjenner deg godt nok til å være ærlig om hvorvidt det ser jævlig ut eller ikke.

Anonymkode: aed90...08b

Gjest Tigress
Skrevet

Det der er ein kjole som krevjer ståpuppar. Vel ein annan kjole. 

Gjest Bakedama
Skrevet

Hva med tape-bh, som du må skylle i vann for å få cupen til å sitte? :) Dog ingen god støtte...

Gjest Tigress
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De henger ikke nedpå navlen altså, hehe, men ble en annen kjole http://www.floyd.no/kjole-natasha-lang-marinebla 

Får bare håpe den passer, og at jeg kan ha stroppeløs bh under :)

Anonymkode: 4d1d8...39a

Lurt! 

Kjolar med open rygg har mellom anna den hensikt å understreke at beraren har puppar som står av seg sjølv, så om ein ikkje har ståpuppar er det berre å gi opp. BH under stroppelaus kjole viser det motsette: at puppane ikkje står av seg sjølv, og understreker dette veldig tydeleg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...