AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Hei! Jeg gikk på Iso for en stund siden, og nå har snart tiden gått til at jeg kan starte med arrbehandlinger. Noen som har fått gode resultater med en serie av kjemisk peeling, TCA for eksempel? Og hva med fillere? Det er virkelige arr altså, hvor jeg kan se hvitt arrvev innimellom hyperpigmenteringen som er igjen. Ikke veldig dype og store, men de er samlet veldig tett sammen, så det er nok til at områdene drar til seg mye oppmerksomhet. På nett er det mye misvisende, i tillegg til gjenbruk av bilder og resultater, derfor spør jeg heller her. Acne.org drar meg inn i en depressiv stemning av alle som sliter pga dette, så dit har jeg bestemt meg for å ikke gå lenger. Anonymkode: 08517...b20
Hadley Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Jeg bruker det ikke mot akne arr selv, men jeg bruker derma roller i ansiktet og huden blir tydelig glattere og jevnere etterpå. Jeg VET at mange bruker det for akne arr og har hatt klar forbedring. Sjekk Youtube, f.eks! Det koster ikke mange pengene og du kan gjøre det hjemme av og til. Det er ubehagelig og du trenger dype nåler for arr, men jeg er overbevist om at det virker!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Takk for svar! :-) Jeg har det til vurdering, men er litt redd for å gjøre noe selv med det første. Men i de lange baner så regner jeg med at jeg har prøvd alt, så jeg håper det kan ha virkning om jeg begynner med det etterhvert! Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Ikke mist håpet! Jeg vet hvordan du har det, etter mange år med hormonkviser så fikk jeg masse arr. Jeg startet å behandle med dermaroller, 0.5 mm i hele ansiktet og 1 mm på arrene. Så brukte scar serum fra white lotus når jeg rullet men også morgen/kveld imellom behandlingene. Sist jeg var på hudpleie så kunne ikke hudpleieren tro at jeg hadde hatt så mye arr for huden min er blitt så fin. Anbefaler white lotus på det sterkeste Her kan du lese litt om behandlingen https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/acne-arr/ Ikke mist håpet, du skal få fin hud igjen du også! Anonymkode: f450b...066
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mist håpet! Jeg vet hvordan du har det, etter mange år med hormonkviser så fikk jeg masse arr. Jeg startet å behandle med dermaroller, 0.5 mm i hele ansiktet og 1 mm på arrene. Så brukte scar serum fra white lotus når jeg rullet men også morgen/kveld imellom behandlingene. Sist jeg var på hudpleie så kunne ikke hudpleieren tro at jeg hadde hatt så mye arr for huden min er blitt så fin. Anbefaler white lotus på det sterkeste Her kan du lese litt om behandlingen https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/acne-arr/ Ikke mist håpet, du skal få fin hud igjen du også! Anonymkode: f450b...066 Takk, det hjelper å høre! Man mister litt motet av å lese om alt som ikke hjelper, og hvordan folk har fått forverret problem etter laserbehandlinger osv. Føler meg dessuten veldig alene om problemet, så det er skikkelig fint å høre fra andre som i tillegg har en happy ending å dele! Jeg er virkelig glad på dine vegne, og jeg håper jeg kan bli fornøgd en dag igjen jeg også! -trådstarter Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Jeg tok en kur på 3 TCA peelinger uten resultat på arrene, så vil si det er bortkastet selv om huden generelt blir fresh og glødende et par mnd etterpå. Anonymkode: c8551...a64
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mist håpet! Jeg vet hvordan du har det, etter mange år med hormonkviser så fikk jeg masse arr. Jeg startet å behandle med dermaroller, 0.5 mm i hele ansiktet og 1 mm på arrene. Så brukte scar serum fra white lotus når jeg rullet men også morgen/kveld imellom behandlingene. Sist jeg var på hudpleie så kunne ikke hudpleieren tro at jeg hadde hatt så mye arr for huden min er blitt så fin. Anbefaler white lotus på det sterkeste Her kan du lese litt om behandlingen https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/acne-arr/ Ikke mist håpet, du skal få fin hud igjen du også! Anonymkode: f450b...066 Hvilken rulle er det du har fra den nettsiden? Det ligger ca. tre forskjellige typer ute? Anonymkode: 1db5d...2da
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en kur på 3 TCA peelinger uten resultat på arrene, så vil si det er bortkastet selv om huden generelt blir fresh og glødende et par mnd etterpå. Anonymkode: c8551...a64 Neei hadde virkelig håpet at det skulle bli redningen sånn i starten.. Huff. Håper at du får forbedringer med fremtidige behandlinger om du plages mye! Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neei hadde virkelig håpet at det skulle bli redningen sånn i starten.. Huff. Håper at du får forbedringer med fremtidige behandlinger om du plages mye! Anonymkode: 08517...b20 Jeg bestilte den rolleren og lotus serumet som brukeren over her anbefalte, så håper det fungerer hadde jeg vært deg ville jeg heller fokusert på laser eller restylane på arr, det er mer konkret til arr, mens TCA peel ikke er like effektivt for det (fant jeg ut etter masse research jeg burde gjort FØR behandlingene ) Anonymkode: c8551...a64
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte den rolleren og lotus serumet som brukeren over her anbefalte, så håper det fungerer hadde jeg vært deg ville jeg heller fokusert på laser eller restylane på arr, det er mer konkret til arr, mens TCA peel ikke er like effektivt for det (fant jeg ut etter masse research jeg burde gjort FØR behandlingene ) Anonymkode: c8551...a64 Det kommer sikkert jeg også til å gjøre om litt Oppdater gjerne om det kommer resultater hos deg og! Jeg er redd for å ta laser, har kanskje gjort litt for mye research og snublet over litt for mange uheldige resultater. Dessverre lite erfaringer og resultater å finne om aknearr på nett i norge, så vanskelig å velge en behandler! Men restylane blir nok noe jeg kommer til å prøve. Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer sikkert jeg også til å gjøre om litt Oppdater gjerne om det kommer resultater hos deg og! Jeg er redd for å ta laser, har kanskje gjort litt for mye research og snublet over litt for mange uheldige resultater. Dessverre lite erfaringer og resultater å finne om aknearr på nett i norge, så vanskelig å velge en behandler! Men restylane blir nok noe jeg kommer til å prøve. Anonymkode: 08517...b20 Skal gjøre det Du burde forresten Google TCA cross, kanskje noen i Norge utfører den behandlingen mot arr! Anonymkode: c8551...a64
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #12 Skrevet 27. april 2016 Jeg har hatt masse arr, og blitt helt fin igjen med TCA- peeling (enerpeel). Det har tatt tid da (og penger), så må være tålmodig. Begynte for tre år siden. Flere i Norge som utfører kjemisk peel mot arr. Anonymkode: a3f10...f09
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #13 Skrevet 27. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal gjøre det Du burde forresten Google TCA cross, kanskje noen i Norge utfører den behandlingen mot arr! Anonymkode: c8551...a64 Ja, jeg mener på at jeg har kommet over noen steder som utfører det! Har bl.a etpar icepick arr som kanskje kunne blitt bedre av det :-) Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #14 Skrevet 27. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt masse arr, og blitt helt fin igjen med TCA- peeling (enerpeel). Det har tatt tid da (og penger), så må være tålmodig. Begynte for tre år siden. Flere i Norge som utfører kjemisk peel mot arr. Anonymkode: a3f10...f09 For meg er det nok å bare vite at EN dag kan det bli bra igjen, og det er alt jeg håper på! Tålmodigheten er allerede på prøve, men med små forbedringer så håper jeg at det blir litt lettere å tenke positivt :-) Anonymkode: 08517...b20
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #15 Skrevet 27. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken rulle er det du har fra den nettsiden? Det ligger ca. tre forskjellige typer ute? Anonymkode: 1db5d...2da Jeg har denne https://www.dermaspa.no/dermaroller-titanium-1.html men de har en billigere https://www.dermaspa.no/dermaroller-1mm.html White lotus har et stempel https://www.dermaspa.no/white-lotus-dermastamp-1-0-mm.html og så er det et billigere stempel https://www.dermaspa.no/derma-stamp-1-mm.html Har en 0.5 rulle fra white lotus som jeg kjøpte for noen år siden og nålene er enda skarpe, så de rullene varer lengst. Det viktigste er at den har 192 nåler (eller mindre) og 1mm samt at du renser den godt før og etter bruk. Jeg lar alltid rullen ligge til tørk før jeg tar på lokket. La aldri rullen ligge løst på en overflate og oppbevar den i etuiet hele tiden. Ta tiden til hjelp og lag en god rutine rundt det slik at du får gode resultater. Jeg rullet feks annenhver fredag slik at det var lett å huske Du blir fort vant til behandlingen, jeg synes ikke det gjør vondt men det er ikke behagelig heller Anonymkode: f450b...066
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #16 Skrevet 27. april 2016 Fant disse videoene Anonymkode: f450b...066
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #17 Skrevet 27. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt masse arr, og blitt helt fin igjen med TCA- peeling (enerpeel). Det har tatt tid da (og penger), så må være tålmodig. Begynte for tre år siden. Flere i Norge som utfører kjemisk peel mot arr. Anonymkode: a3f10...f09 Hvordan føles denne behandlingen? Svir det? Er det vondt ? Anonymkode: f450b...066
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #18 Skrevet 27. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan føles denne behandlingen? Svir det? Er det vondt ? Anonymkode: f450b...066 Første gang svidde det veldig mye, det var akkurat som det brant. Men etter hvert blir huden din sterkere, og det kjennes mindre og mindre. Nå kjenner jeg nesten ingenting, det til tross for at jeg tar sterkere behandlinger. Har kanskje tatt ti- femten behandlinger. Den mildeste var faktisk den verste, men det var nok fordi det var første gang. Husk å kjøp hjemmeprodukter. Huden vil flasse av (ikke lekkert mens det står på), så det er viktig å smøre huden ofte med tilhørende produkter. Anonymkode: a3f10...f09
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #19 Skrevet 27. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har denne https://www.dermaspa.no/dermaroller-titanium-1.html men de har en billigere https://www.dermaspa.no/dermaroller-1mm.html White lotus har et stempel https://www.dermaspa.no/white-lotus-dermastamp-1-0-mm.html og så er det et billigere stempel https://www.dermaspa.no/derma-stamp-1-mm.html Har en 0.5 rulle fra white lotus som jeg kjøpte for noen år siden og nålene er enda skarpe, så de rullene varer lengst. Det viktigste er at den har 192 nåler (eller mindre) og 1mm samt at du renser den godt før og etter bruk. Jeg lar alltid rullen ligge til tørk før jeg tar på lokket. La aldri rullen ligge løst på en overflate og oppbevar den i etuiet hele tiden. Ta tiden til hjelp og lag en god rutine rundt det slik at du får gode resultater. Jeg rullet feks annenhver fredag slik at det var lett å huske Du blir fort vant til behandlingen, jeg synes ikke det gjør vondt men det er ikke behagelig heller Anonymkode: f450b...066 Den i titanium, har du merket at den begynner å "squeeke" etter at du har latt den ligge i alkohol (desinfesering)? Jeg har en gammel roller fra SwissClinic eller noe slikt, og den begynte å pipe/squeeke når jeg ruller den etter første gangen jeg hadde lagt den i en kopp med alkohol en stund... og det er ekstremt irriterende med den pipelyden. Anonymkode: 1db5d...2da
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #20 Skrevet 27. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Første gang svidde det veldig mye, det var akkurat som det brant. Men etter hvert blir huden din sterkere, og det kjennes mindre og mindre. Nå kjenner jeg nesten ingenting, det til tross for at jeg tar sterkere behandlinger. Har kanskje tatt ti- femten behandlinger. Den mildeste var faktisk den verste, men det var nok fordi det var første gang. Husk å kjøp hjemmeprodukter. Huden vil flasse av (ikke lekkert mens det står på), så det er viktig å smøre huden ofte med tilhørende produkter. Anonymkode: a3f10...f09 Hvilken styrke var de første TCA peelingene du tok, og hva bruker du nå? Regner med det må lengre tid i mellom hver peel etter hvert som styrken blir høyere? Håper på å jobbe meg raskt opp til 25% (er ikke det det som er enerpeel?), dvs. tar ny peel så snart huden er klar etter den forrige hver gang. Anonymkode: 08517...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå