AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Min maskin anbefales stadig å oppgradere til W10, men jeg har hørt negative ting om det. Bør jeg si ja, eller la det være? Anonymkode: b20c5...ce7
Bolthorn Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Hva har du nå? W10 er iallefall bedre enn W8. Stortrives med W10, tok en dag å bli vant med men er strålende fornøyd. 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Ts her. Jeg har 8 nå. Hva går forskjellene ut på? Anonymkode: b20c5...ce7
Gutt_Buskerud Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Har du Windows 8 er det bare og oppgradere. Forksjellene er at Windwos 10 sånn rent grafisk likner mer på windows 7. Det er mer stabilt, det er raskere, krever mindre av maskinen din, er mer stabilt og rett og slett mye mer brukervennlig. I tillegg så er det gratis for deg nå frem til Midten av juni mener jeg det var. Og om du oppgraderer og ikke er fornøyd etter og ha brukt det ett par dager, så er det bare og gå tilbake til windows 8. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #6 Skrevet 26. april 2016 Takk for råd. Jeg oppgraderer. Anonymkode: b20c5...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #7 Skrevet 26. april 2016 I windows 8 levde microsoft i villfarelsen om at alle nå har pc med touchscreen.. Derfor er ting knotete og irriterende om man er blant det store flertall som ikke har det. Med windows 10 har de tatt inn over seg at det store flertall ikke har touch screen, og tilrettelagt bedre for oss med helt vanlig ikke-tafse-på-skjerm. 10 er mye bedre enn 8, men jeg vil mye heller ha tilbake 7.. Anonymkode: 3ae78...90d 1
Nevian Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Windows 10 er langt på vei det W8 skulle vært. Jeg likte likevel W7 bedre ettersom W10 fortsatt er et slags forsøk på å gagne både brett- og desktop-brukere med et og samme produkt, mens W7 kun konsentrerte seg om desktop. 1
Gjest Mattis Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Må bare si en ting om Microsoft og Windows 10. Her om dagen bare begynte nedlastingen av Windows 10 selv om jeg har sagt nei alle gangene vinduet om oppdatering har poppet opp. Jeg ble rett og slett jævlig forbanna, skal man ikke få velge selv hvilken type versjon operativsystem man vil ha nå eller?! Jeg lar fader ikke noen andre bestemme hva jeg skal kjøre på pcen! Jada, det er sikkert bedre og alt det der, men det gir jeg blanke i! Så når vilkårs vinduet kom opp sa jeg at dette kan jeg ikke akseptere, og hele Windows 10 måtte fjernes igjen. Dette stjal MYE unødvendig tid! Sikkert nesten en time alt i alt. Synes det er toppen av frekkhet å overkjøre brukeren slik og dette har jeg aldri opplevd før når det har kommet nye versjoner.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, Bolthorn skrev: Hva har du nå? W10 er iallefall bedre enn W8. Stortrives med W10, tok en dag å bli vant med men er strålende fornøyd. W10 er bedre enn W8, men W7 er best. Og husk nå på at du blir mye mindre anonym med W10. Anonymkode: a3392...d09
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #11 Skrevet 26. april 2016 5 minutter siden, Mattis skrev: Må bare si en ting om Microsoft og Windows 10. Her om dagen bare begynte nedlastingen av Windows 10 selv om jeg har sagt nei alle gangene vinduet om oppdatering har poppet opp. Jeg ble rett og slett jævlig forbanna, skal man ikke få velge selv hvilken type versjon operativsystem man vil ha nå eller?! Jeg lar fader ikke noen andre bestemme hva jeg skal kjøre på pcen! Jada, det er sikkert bedre og alt det der, men det gir jeg blanke i! Så når vilkårs vinduet kom opp sa jeg at dette kan jeg ikke akseptere, og hele Windows 10 måtte fjernes igjen. Dette stjal MYE unødvendig tid! Sikkert nesten en time alt i alt. Synes det er toppen av frekkhet å overkjøre brukeren slik og dette har jeg aldri opplevd før når det har kommet nye versjoner. Da er trolig ikke det operativ systemet du bruker oppdatert skikkelig med alle siste oppdateringern. Microsoft sa at de hadde sluppet en oppdatering som dessverre startet installasjon av Windows 10 automatisk. Men de trakk tilbake den oppdateringen med en ny patch som skulle fjerne den delen at det startet med installasjon automatisk. Anonymkode: 96b71...41a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #12 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: W10 er bedre enn W8, men W7 er best. Og husk nå på at du blir mye mindre anonym med W10. Anonymkode: a3392...d09 Jeg oppgraderte fra Windows 7 og er helt uenig med med. W7 var veldig bra, W8 var horribel, og W10 er den beste versjonen til nå Anonymkode: 255a8...aa7 1
Gjest Mattis Skrevet 26. april 2016 #13 Skrevet 26. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er trolig ikke det operativ systemet du bruker oppdatert skikkelig med alle siste oppdateringern. Microsoft sa at de hadde sluppet en oppdatering som dessverre startet installasjon av Windows 10 automatisk. Men de trakk tilbake den oppdateringen med en ny patch som skulle fjerne den delen at det startet med installasjon automatisk. Anonymkode: 96b71...41a Sikkert pølsevev i utgangspunktet tenker jeg. Så har brukerne klaget også har de måttet lage en patch. Skulle bare mangle!
Bolthorn Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: W10 er bedre enn W8, men W7 er best. Og husk nå på at du blir mye mindre anonym med W10. Anonymkode: a3392...d09 Mindre anonym med W10? Hvor får du det ifra? Er du i det hele tatt på internett/sosialemediaer/søkemotorer er du ikke mye anonym uansett. Det at W10 samler inn data kan du slå av, lett. Å tro at W7 ikke samler inn data er..naivt. W7 begynner å bli ut datert, supporten kuttes der etterhvert som med tidligere windowsutgivelser. 1
tdm900 Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 Er spent på hva de gjør når det ikke er gratis etter en viss dato....da må jo de som enda ikke har oppgradert, betale fir Win10. Men hva med de sim har oppgradert, må de også betale mon tro? For så langt har ikke Microsoft gitt noe gratis av nyere Win til sine brukere. Slipper heldigvis å tenke tanken på å innstallere....
Gutt_Buskerud Skrevet 26. april 2016 #16 Skrevet 26. april 2016 2 timer siden, tdm900 skrev: Er spent på hva de gjør når det ikke er gratis etter en viss dato....da må jo de som enda ikke har oppgradert, betale fir Win10. Men hva med de sim har oppgradert, må de også betale mon tro? For så langt har ikke Microsoft gitt noe gratis av nyere Win til sine brukere. Slipper heldigvis å tenke tanken på å innstallere.... De som har benyttet seg av muligheten til og oppgradere til Windows 10 mens det enda var gratis, da har den lisensen så lenge de har maskinen windows 10 er installert på. Så de som har oppgradert i gratis perioden, de slipper og betale for windows 10 når det ikke er gratis lenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå