AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Hei Er i et ekteskap som jeg ser på som lykkelig og sexlivet er på top, og jeg er aldri lykkeligere enn når jeg er med kona, og kan ikke se for meg et liv uten henne. Men i det siste har jeg begynt å se på sex, som noe annet et tegn på kjærlighet, bare en handling, omtrent som å drikke alkohol å ha det morsomt. Og har i større grad begynt å fantasere om sex med andre og faktisk føle en trang til å finne meg ONS og en elskerinne, men da jeg anser meg selv som en trofast person, så forstår jeg egentlig ikke hva som skjer med meg. Hva bør jeg gjøre? Beklager om dette er i feil forum Anonymkode: fdc73...0ab
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Er det et alternativ å begynne å prate om swinging med kona? Kunne du tenke deg å se henne prøve en annen? Ikke gjør noe uten at det er greit for henne Anonymkode: 07772...2ad
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 (endret) Tror det er normalt om dere har vært sammen over lengre tid. Med tiden så kan spenningen avta litt med samme partner og man kAn føle begjær for noen andre og fantasere rundt det. Monogami tror jeg ikke er noe vi mennesker er født til å være, altså over tid og hele livet.. Endret 26. april 2016 av Mysticgirl
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Selv om du anser deg selv som en trofast person, så betyr det jo ikke at du faktisk er det. En trofast person er skrudd sammen på et spesielt vis og tenker forskjellig om mangt sammenlignet med de som ikke er av den trofaste sorten. Hvis kona di ikke er enig i at sex med en kvinne bare er en ting å gjøre, så får du vel etterhvert ta et valg. Tenker du det samme hvis din kone skulle finne seg en elsker? Noen mennesker er mer fleksible og kan ha åpne forhold, kanskje din kone er det også. Anonymkode: f5b62...149
Gjest Coolaid Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Er i et ekteskap som jeg ser på som lykkelig og sexlivet er på top, og jeg er aldri lykkeligere enn når jeg er med kona, og kan ikke se for meg et liv uten henne. Men i det siste har jeg begynt å se på sex, som noe annet et tegn på kjærlighet, bare en handling, omtrent som å drikke alkohol å ha det morsomt. Og har i større grad begynt å fantasere om sex med andre og faktisk føle en trang til å finne meg ONS og en elskerinne, men da jeg anser meg selv som en trofast person, så forstår jeg egentlig ikke hva som skjer med meg. Hva bør jeg gjøre? Beklager om dette er i feil forum Anonymkode: fdc73...0ab Du bør ihvertfall ikke, under noen omstendigheter involverer deg med andre enten det skjer på data eller i at du møter noen. Det er helt greit å ha fantasier om situasjoner med fremmede eller andre kvinner enn din kone. Fantasier er ufarlige og alle har dem. Det er når du gjør noe med det at det begynner å bli farlig. Det som er gode ideer i tankene viser seg ofte å være mindre bra når man setter dem ut i livet. De rådene du får her inne om å involvere andre personer bør du ta med en klype salt. Å involvere flere personer inn i forholdet er noe som begge parter bør være 100% komfortabel med. Å involverer andre får ofte uante konsekvenser enn kåthet og glede - det kan heller ikke omgjøres. Kos deg med fantasiene dine, de kan berike sexlivet ditt. Og uansett hva du gjør, ikke gå bak ryggen på din kone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå