Gå til innhold

hvor interessert er hun, tror dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver å dater en jente jeg liker godt. Har møttes 3 ganger(helger) og vært intime og alt det der, Har det fint når vi er sammen og hun virker veldig interessert og glad.

Men hører derimot veldig lite ellers, når vi ikke er sammen(bor i nærheten, men ikke i samme by)

Hvordan skal jeg tyde det? Får derimot svar på meldinger, men sjeldent hun sender først!

Sliter litt med å stole på jenter, pgr av tidligere erfaringer. Føler at mange jenter er veldig "frem og tilbake" når det kommer til følelser....kanskje litt ustabile, rett og slett?!

Anonymkode: ba187...ab9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å spør deg selv. Hvorfor du tenker ustabilt? Vi har forskjellige måter å vise interesse på. Men ofte er det sånn at man henger seg mer opp i ting som går ut på "hva gjorde hun for å ikke vise interesse tjatja" istedet for å se hva hun faktisk gjør.

Hun bruker tid på deg

Hun svarer deg

Hun smiler til deg (regner jeg med?)

Hun er interessert i deg når dere henger sammen.

Prøv å tenk på alle de tingene som gjør at du tror at hun liker deg. Hva gjør deg sikker? Hva gjør deg usikker? Rams opp.

Anonymkode: 9a855...ef4

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner godt at du fort kan bli usikker når hun ikke viser stor interesse når dere ikke er sammen. Men husk at alle er forskjellige. Så lenge hun viser interesse når dere er sammen, vil treffe deg og bruker tid på deg så vil jeg tenke at hun er interessert. Kanskje er hun opptatt med noe, kanskje er hun ikke av den type person som trenger å skravle med den hun dater hele tiden. Noe som kan være frustrerende dersom man selv er av typen som selv trenger bekreftelse, og selv liker å bekrefte hva en føler ovenfor den andre også når man ikke er sammen. Men etterhvert lærer man hverandre å kjenne, og det blir litt lettere. 

Selv om hun ikke sender meldinger først, viker hun interessert når hun svarer? Er det andre ting som gjør deg usikker? Hvordan føles det når dere er sammen? Glemmer du usikkerheten da?

Erfaringen min er at dersom hun ikke interessert i deg gidder hun nok heller ikke bruke tid på deg eller vise interesse når dere er sammen :)  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er blitt veldig vanskelig å stole på jenter etter tinder kom. Dersom du har møtt henne der, eller hun er aktiv der, har du god grunn til å føle deg usikker. Det er en del gutter som slenger ut med komplimenter i vilden sky til alt de matcher med, og jenter faller for det.

Hvis du vet hun er på den type app, spiller hun antaglig på flere hester av gangen. Hvis ikke det er tilfelle, hadde jeg lent hodet mer tilbake, og tatt det mer med ro.

Anonymkode: a879e...6a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

3 dater er lite så ingenting man utvikler følelser på, heller en nysgjerrighet. Så lenge hun svarer og er opp for å møtes jevnlig så skal du ikke legge så mye i at hun ikke tar så mye kontakt. Ila tre dater er det begrenset hvor godt man kjenner hverandre og hvor mye man har av hverdagsting å prate om, og det er veldig slitsomt å tekste daglig eller annenhver dag med en man ikke kjenner så godt. Da er det i mine øyne bedre å ikke snakke sammen på en uke eller to og heller prate mer når man får til å møtes igjen. Man har jo et liv utenom også og det å ha for hyppig kontakt kan gjøre at man føler det er vanskeligere å møtes fordi man ikke har mer igjen å prate om eller at det blir rart fordi man har fått god sms kjemi men ikke rukket å bli tryggere på hverandre irl. 

Anonymkode: e9ddf...270

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 dater er lite så ingenting man utvikler følelser på, heller en nysgjerrighet. Så lenge hun svarer og er opp for å møtes jevnlig så skal du ikke legge så mye i at hun ikke tar så mye kontakt. Ila tre dater er det begrenset hvor godt man kjenner hverandre og hvor mye man har av hverdagsting å prate om, og det er veldig slitsomt å tekste daglig eller annenhver dag med en man ikke kjenner så godt. Da er det i mine øyne bedre å ikke snakke sammen på en uke eller to og heller prate mer når man får til å møtes igjen. Man har jo et liv utenom også og det å ha for hyppig kontakt kan gjøre at man føler det er vanskeligere å møtes fordi man ikke har mer igjen å prate om eller at det blir rart fordi man har fått god sms kjemi men ikke rukket å bli tryggere på hverandre irl. 

skjønner, men de 3 datene har vært 3 helger, hvor vi har vært sammen hele helgen og vært intime, kysset mye osv.

Men men, får se hvordan det utvikler seg etter hvert. Bare jeg som slitet litt med å stole på jenter, siden jeg har erfart lignende situasjoner, hvor plutselig blir ditchet uten noe spesifikk årsak. Begynner å bli litt bekymret for at det er noe "rart" med meg som får kvinner til å ombestemme seg etter hvert.

Men hun ser ut til å trives i mitt selskap og vi har det moro sammen, så får vet gå ut ifra det :)

Utseendemessig, så føler jeg at vi ligger på samme "nivå", selv om det kan virker litt umodent å si!

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere kun har hatt tre dater og allerede har hatt sex, så regner jeg med at hun trenger bekreftelsen ved at du tar initiativ først. Det er jo ikke uvanlig at menn mister interessen etter sex (mens det motsatte er tilfelle for jenter), så jeg vil tro hun fortsatt prøver å lese av hvor interessert du er. 

Anonymkode: b7762...a53

• Liker 7
Skrevet

Så lenge du hører fra henne og hun blir med, er hun interessert.

Interessert.

Det er som at hvis noe er forbudt, så er det forbudt om det er litt forbudt eller strengt forbudt, ås skal du ikke gjøre det.

Samme med interessert: svært interessert, passe interessert er fremdeles interessert.

Det at hun plutselig skal begynne å melde og mase skjer fort nok det.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er blitt veldig vanskelig å stole på jenter etter tinder kom. Dersom du har møtt henne der, eller hun er aktiv der, har du god grunn til å føle deg usikker. Det er en del gutter som slenger ut med komplimenter i vilden sky til alt de matcher med, og jenter faller for det.

Hvis du vet hun er på den type app, spiller hun antaglig på flere hester av gangen. Hvis ikke det er tilfelle, hadde jeg lent hodet mer tilbake, og tatt det mer med ro.

Altså, det er jo guttene det har blitt mer vanskelig å stole på. De som slenger komplimenter i vilden sky til alle de matcher med, som du selv sier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

skjønner, men de 3 datene har vært 3 helger, hvor vi har vært sammen hele helgen og vært intime, kysset mye osv.

Men men, får se hvordan det utvikler seg etter hvert. Bare jeg som slitet litt med å stole på jenter, siden jeg har erfart lignende situasjoner, hvor plutselig blir ditchet uten noe spesifikk årsak. Begynner å bli litt bekymret for at det er noe "rart" med meg som får kvinner til å ombestemme seg etter hvert.

Men hun ser ut til å trives i mitt selskap og vi har det moro sammen, så får vet gå ut ifra det :)

Utseendemessig, så føler jeg at vi ligger på samme "nivå", selv om det kan virker litt umodent å si!

Det trenger ikke å være noe rart med deg selvom du opplever å bli dumpet. Det er vanlig og lov å ombestemme seg. Kjemi er en ting som skal matche men for fremtidsutsikter må også verdier,  mål,  personligheter, reaksjoner i leie situasjoner,  moraler,  drømmer osv matche og det er ganske få man matcher så bra med så selvfølgelig må alle gjennom det å bli dumpet flere ganger gjennom livet for alle kan jo ikke matche med alle,  da hadde jo ikke kjærligheten vært så spesiell som den er :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er jo guttene det har blitt mer vanskelig å stole på. De som slenger komplimenter i vilden sky til alle de matcher med, som du selv sier. 

Det er ikke det at guttene er mer pålitelige enn jentene, men de har rett og slett færre muligheter. Der en normalt pen mann får fem matches, for en normalt pen kvinne femti. Der kanskje én av de fem kvinnene er interessert i uforpliktende sex, er sikkert førtifem av mennene det.

Anonymkode: f34f5...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går selvsagt begge veier, men ligger en forskjell i at alle jenter blir utsatt for disse mennene som overøser med komplimenter, og da faller en stor andel av mennene som er verdt å stole på langt bak i bunken.

AnonymBruker
Skrevet

Var i samme situasjon for omtrent et år siden, da jeg datet en fyr fra nabobyen. 

hvor møtes dere? "I midta" mellom byene, eller drar dere til hverandres by? Isåfall, har hun kommet til din, eller er det bare du som kommer til henne?

Det er vanskelig å si hvor interessert hun er, men jeg vil tipse deg til å ikke snakke alt for mye med henne når dere ikke er sammen. Som tidligere nevnt over her, så kan dere ende opp med å ikke ha noe mer å snakke om når dere møtes, og det er ingenting jeg vet om som får meg til å IKKE ville møtes igjen, enn hvis det bare blir en klein stillhet og/eller det er slitsomt å finne nye tema. Ha gjerne daglig kontakt slik at hun ikke tenker at det er du som ikke er interessert, men ikke snakk så mye hver dag at dere er tom for samtaleemner til helga. Det at hun ikke tar kontakt først, kan skyldes at hun har mye å gjøre i hverdagene, eller at hun er redd for å virke påtrengende og innpåslitende. Det var jeg! Bare vit at det er håp, selv om hun ikke er den som tar kontakt først. Mellom meg og min naboby-kjærlighet, ble det innledet et forhold som fortsatt er idag 😊

Anonymkode: 9cb7e...191

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går selvsagt begge veier, men ligger en forskjell i at alle jenter blir utsatt for disse mennene som overøser med komplimenter, og da faller en stor andel av mennene som er verdt å stole på langt bak i bunken.

Jeg tror du er inne på noe her. Jenter får dårlig tiltro til gutter generelt, fordi de har mest kontakt med playere via datingapper. Menn som vil noe seriøst er ofte mer reservert med komplimentene, og havner med det lenger bak i listene. Da blir det en forsterkende ond sirkel hvor jenter opplever at gutter er dritt, og mange av guttene får en dårlig opplevelse av å bli bortprioritert.

Anonymkode: 2ce7c...c96

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er inne på noe her. Jenter får dårlig tiltro til gutter generelt, fordi de har mest kontakt med playere via datingapper. Menn som vil noe seriøst er ofte mer reservert med komplimentene, og havner med det lenger bak i listene. Da blir det en forsterkende ond sirkel hvor jenter opplever at gutter er dritt, og mange av guttene får en dårlig opplevelse av å bli bortprioritert.

Anonymkode: 2ce7c...c96

Nettopp. Så forsøker mange av mennene som blir bortprioritert og bli playere, fordi det er det som fungerer på datingappene. Med det er sirkelen komplett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun svarer på alle meldinger og vi har egentlig allerede avtalt å møtes neste helg igjen, så kanskje jeg bekymrer meg litt unødvendig?

Hater denne tidlige fasen når man dater en person og er usikker på om den personen er like interessert som man selv er. Frister bare å sende en melding og spørre direkte, men det er jo kanskje ikke særlig sjarmerende.

Hilsen TS.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun svarer på alle meldinger og vi har egentlig allerede avtalt å møtes neste helg igjen, så kanskje jeg bekymrer meg litt unødvendig?

Hater denne tidlige fasen når man dater en person og er usikker på om den personen er like interessert som man selv er. Frister bare å sende en melding og spørre direkte, men det er jo kanskje ikke særlig sjarmerende.

Hilsen TS.

Send en melding å spør :)

Anonymkode: 31668...baa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen TS.

Jeg føler med deg! Jeg er enig i at det kanskje ikke er mest sjarmerende om du spør rett ut om hun faktisk er interessert.  Men hva med å prøve og si at du liker henne godt og gleder deg til dere treffes? :)

Er midt inni denne tidlige fasen selv, og jeg føler det er mye bekreftelse i at han gleder seg til å treffe meg :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cambria skrev:

Jeg føler med deg! Jeg er enig i at det kanskje ikke er mest sjarmerende om du spør rett ut om hun faktisk er interessert.  Men hva med å prøve og si at du liker henne godt og gleder deg til dere treffes? :)

Er midt inni denne tidlige fasen selv, og jeg føler det er mye bekreftelse i at han gleder seg til å treffe meg :)

Har allerede sagt til henne i person at jeg liker henne godt, virket  som hun reagerte positivt når jeg sa det. Men som jeg nevnte tidligere, så har jeg flere ganger erfart at jenter "plutselig" mister interessen, selv om alt virker "perfekt" når man er sammen.

Jeg sliter med å forstå meg på slikt, for jeg selv fokuserer på en person om gangen og later aldri som at jeg liker noen godt. Det er jo å være falsk.

Jeg er vell kanskje litt enklere en kvinner(folk) flest, ikke vet jeg...

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har allerede sagt til henne i person at jeg liker henne godt, virket  som hun reagerte positivt når jeg sa det. Men som jeg nevnte tidligere, så har jeg flere ganger erfart at jenter "plutselig" mister interessen, selv om alt virker "perfekt" når man er sammen.

Jeg sliter med å forstå meg på slikt, for jeg selv fokuserer på en person om gangen og later aldri som at jeg liker noen godt. Det er jo å være falsk.

Jeg er vell kanskje litt enklere en kvinner(folk) flest, ikke vet jeg...

Det viktigste er tiden dere faktisk tilbringer sammen. Dere har avtalt å treffes til helgen og så lenge begge holder seg til det, er alt greit. Ikke bruk så mye tid på smser imellom. 

Anonymkode: b7762...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...