AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 For rundt 15 år siden traff jeg en mer perifer venn av meg sin daværende kjæreste for første gang. Jeg likte henne godt, kanskje litt for godt. Jeg tror hun likte meg også (mer om det seinere), men ingen av oss ville gjøre noe med det, selvfølgelig. For rundt 11 år siden ble det slutt mellom dem. Mitt vennskap med mannen var i stor grad basert på en felles fritidsinteresse. Da han sluttet der, tok vennskapet slutt også. Jeg forsøkte å ta kontakt med ham et par ganger, men fikk aldri noen respons. Hun så jeg ikke igjen før relativt nylig, helt tilfeldig. Det var som om de 11 årene ikke hadde gått. Vi har virkelig funnet tonen, og hun sier at hun faktisk også hadde følt litt på dette da hun var sammen med sin eks. Dette kan virkelig være noe, men: Er hun fremdeles "off limits" siden hun var sammen med en tidligere venn av meg? Jeg har som sagt aldri kontakt med ham mer, men bor i samme by som hans foreldre og jobber i samme bransje som hans søster, så det vil jo kunne komme ham for øre, dette. Anonymkode: c2534...aae
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Hvorfor skulle hun være off limits? Du har jo ikke kontakt med fyren, det er mange år siden de var sammen og det ble slutt, og det er mange, mange år siden du møtte henne... Er jo ikke akkurat som om dere har gått bak ryggen på kompisen... Anonymkode: 2561a...2b2
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Så koselig! Jeg syns du skal gjøre noe med det, og ikke la det gå 11 år til neste gang Og nei, du skal ikke bry deg om hva som skjedde for x antall år siden. Du har ikke kontakt med han lenger.
draug 75 Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Hun har nok tørket opp etter han på 11 år, ja. Kjør på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå