Gå til innhold

Hva syns dere om folk som klikker med kjeven når de spiser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette irriterer meg grenseløst. Fatter ikke åssen folk får det til. Spis normalt, ikke klikk! 

Anonymkode: d0c8f...276

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men, kan de noe for det da? Jeg hadde en periode hvor kjeven klikket, og det var både vondt og irriterende for meg også. Skulle jeglatt være å spise?

Anonymkode: 253a6...07d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette irriterer meg grenseløst. Fatter ikke åssen folk får det til. Spis normalt, ikke klikk! 

Anonymkode: d0c8f...276

Ja, for du tror at dette er noe folk gjør fordi de har lyst? 

Anonymkode: e4ddb...be2

AnonymBruker
Skrevet

Kjeven min klikker hver gang jeg tygger eller snakker. Det er ikke noe som kan opereres eller trenes vekk. 

Anonymkode: b8480...e97

Skrevet

Det er ikke alt folk kan noe for. Skal de la være å spise da? Jeg HATER den lyden selv, takler den virkelig ikke! Men hva kan man gjøre? Folk bestemmer seg jo ikke for at de skal "klikke" i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Min klikker iblant. Dropper ikke å spise av den grunn. Det er irriterende nok for meg, så jeg driter egentlig i hva andre tenker.

Anonymkode: b5322...04e

AnonymBruker
Skrevet

Klikk med nakken i stedet - da er man på rett spor, eller hur? :klaske:

Anonymkode: a3dd7...354

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forbannet( inni meg). Synd de ikke kan no for det.

Anonymkode: 3fe04...bfe

Skrevet

Ikke noe man kan noe for. Jeg kan få det om jeg er stressa eller anspent. 

Skrevet

Tror du vi som klikker med kjeven når vi spiser gjør det kun for å provosere? Det er ikke akkurat noe en kan noe for, og som en "kjeveklikker" kan jeg garantere deg at det er mye mer irriterende for meg enn det er for deg. Hadde det vært snakk om smatting hadde jeg forstått deg bedre, men kjeveklikkingen er ikke noe man får gjort noe med. 

Men vi kanskje du mener vi skal holde oss til å spise supper og yoghurt bare for at du skal slippe å høre klikkelydene? Hvis det er så lite som skal til for å irritere deg, får du holde avstand fra personene du kommer borti som spiser og klikker kjeven, eller dytte et par ørepropper i øra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle spiselyder irriterer meg grenseløst, men jeg syns det er dårlig å hakke på ting folk ikke kan gjøre noe med. Vi som irriterer oss over sånt må faktisk bare enten må tolerere det, eller gå en annen plass å spise. 

Anonymkode: fbc86...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...