Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får kjøpt redken og sebastian billigere en de har det på lookfantastic på smart club.

Bare et tips :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
all slags Redken?

Takk for tipset! 8)

Det vet jeg ikke. Men de selger bare kjempeflasker da. :)

Skrevet

Aner ikke, for har ikke fått vært og kjøpt selv enda. Bare en venninne som tipset meg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Dette temaet var oppe for en stund siden, jeg tror det var Starie som nevnte det, og mener også å huske at hun la ut priser i forumet (over Sebastian).

Skrevet

Å! Skal søke litt jeg tror jeg :)

Skrevet

Takk Ethereal - jeg fant tråden. Kunne nemlig ikke skjønne at jeg hadde oversett noe slikt, men det var jo da jeg var på sommerferie :-)

Jeg er nemlig av de rare menneskene som aldri har vært på Smart Club. Men dette er jo en god grunn til å dra dit!

De hadde dessverre ikke xtah shampoo i følge tråden til Starie, men mye annet som fristet.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Takk Ethereal - jeg fant tråden. Kunne nemlig ikke skjønne at jeg hadde oversett noe slikt, men det var jo da jeg var på sommerferie :-)

Jeg er nemlig av de rare menneskene som aldri har vært på Smart Club. Men dette er jo en god grunn til å dra dit!

De hadde dessverre ikke xtah shampoo i følge tråden til Starie, men mye annet som fristet.

link?

Skrevet

Jeg har bare vært på Smart Club her i Trondheim, men jeg syntes ikke de var såå billige? Husker ikke prisen, men mener jeg fant ut det ikke var billigere enn lf? I tillegg hadde de bare et par typer, og sist jeg var der hadde de ingenting verken redken eller noe annet. Sebastian har jeg ikke sett der i det hele tatt.

Skrevet

De er kjempebillige på smartclub.

Min venninne får de billigere der enn hun får de til innpris i salongen hvor hun jobber faktisk.

Skrevet

Stylingprduktene kostet ca 150 kr, de hadde crude clay, twisted taffy(?) og mange andre.

Shampoene (stoooore flasker) mener jeg koster 270-280 kr.

Men de hadde ikke den jeg bruker :cry:

Varierer mellom color survivor og volumshampoen.

Skrevet

Jeg kjøpte volumshampoen til sebastian i går og betalte 250 for shampo og 250 for balsam. 1 liter, synes det var billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...