Arwen Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Man får kjøpt redken og sebastian billigere en de har det på lookfantastic på smart club. Bare et tips
Arwen Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2004 all slags Redken? Takk for tipset! 8) Det vet jeg ikke. Men de selger bare kjempeflasker da.
Arwen Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2004 Aner ikke, for har ikke fått vært og kjøpt selv enda. Bare en venninne som tipset meg.
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Dette temaet var oppe for en stund siden, jeg tror det var Starie som nevnte det, og mener også å huske at hun la ut priser i forumet (over Sebastian).
Elze Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 Takk Ethereal - jeg fant tråden. Kunne nemlig ikke skjønne at jeg hadde oversett noe slikt, men det var jo da jeg var på sommerferie :-) Jeg er nemlig av de rare menneskene som aldri har vært på Smart Club. Men dette er jo en god grunn til å dra dit! De hadde dessverre ikke xtah shampoo i følge tråden til Starie, men mye annet som fristet.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Takk Ethereal - jeg fant tråden. Kunne nemlig ikke skjønne at jeg hadde oversett noe slikt, men det var jo da jeg var på sommerferie :-) Jeg er nemlig av de rare menneskene som aldri har vært på Smart Club. Men dette er jo en god grunn til å dra dit! De hadde dessverre ikke xtah shampoo i følge tråden til Starie, men mye annet som fristet. link?
Tuddelidu Skrevet 26. oktober 2004 #11 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har bare vært på Smart Club her i Trondheim, men jeg syntes ikke de var såå billige? Husker ikke prisen, men mener jeg fant ut det ikke var billigere enn lf? I tillegg hadde de bare et par typer, og sist jeg var der hadde de ingenting verken redken eller noe annet. Sebastian har jeg ikke sett der i det hele tatt.
myagi Skrevet 26. oktober 2004 #12 Skrevet 26. oktober 2004 De er kjempebillige på smartclub. Min venninne får de billigere der enn hun får de til innpris i salongen hvor hun jobber faktisk.
Cilla Skrevet 26. oktober 2004 #13 Skrevet 26. oktober 2004 Stylingprduktene kostet ca 150 kr, de hadde crude clay, twisted taffy(?) og mange andre. Shampoene (stoooore flasker) mener jeg koster 270-280 kr. Men de hadde ikke den jeg bruker :cry: Varierer mellom color survivor og volumshampoen.
Arwen Skrevet 2. november 2004 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2004 Jeg kjøpte volumshampoen til sebastian i går og betalte 250 for shampo og 250 for balsam. 1 liter, synes det var billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå