Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en god brystpumpe og lurer på hvilken dere har erfaring med og hva dere anbefaler?

Anonymkode: c995e...507

Skrevet (endret)

Jeg har hatt medela swing elektrisk :) veldig fornøyd med den. Lånte en manuell av ei venninne en gang jeg glemte mi, og det var så stress. Min medela ble mye brukt, og var trofast i et helt år 😆

Endret av strawberryjaw
Glemte et ord :)
Skrevet

Medela Swing maxi. Elektrisk dobbeltpumpe. Sparer deg mye tid om du skal pumpe en del. Er så bra:  :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

Medela swing, fikk testet en på sykehuset først. Veeeldig fornøyd

Anonymkode: 4131d...b36

Skrevet

Støtter de over! Både når det kommer til merke og at du bør ha elektrisk! :) 

Gjest asdas123
Skrevet

Medela swing. Fulle flasker i løpet av få minutter :) 

Skrevet

Enig med de over :) Hadde selv medela manuell og den var ok, men fikk låne en medela swing og den var virkelig helt fantastisk god, fikk ut mer og det gikk mye fortere med den elektriske!

Skrevet

Hva som er bra nok avhenger vel av behovet. Jeg ville valgt elektrisk med mindre det var snakk om svært sjeldent bruk. Ser at alle hittil er samstemte om Medela, den har ikke jeg prøvd, men jeg er veldig godt fornøyd med Philips Avent. Den er ikke dobbel, men det har jeg heller ikke behov for. Den koster cirka 1500,-.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker philips avent elektrisk og synes den er helt grei. Gjør jobben :)

Anonymkode: e4904...d4c

Skrevet

Har brukt tre forskjellige elektriske Medela og veldig fornøyde med alle. Nå er det noen år siden sist men har kjøpt medela swing maxi (dobbel elektrisk) til bruk etter ny fødsel, og regner med jeg blir fornøyd med den også,

Som fullpumper er det et must med elektrisk dobbelpumpe, men jeg har i tillegg en Avent manuell som jeg også er fornøyd med. Den manuelle har jeg med meg i stelleveska dersom jeg må pumpe mens vi er borte hjemmefra en stund/på besøk, og skal også ha den med på barsel da den er god for å hjelpe i gang melkeproduksjonen på en mild måte :)

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt medela swing dobbelpumpe og avent elektrisk og manuell.  Foretrakk medelaen når jeg jobbet og fullammet samtidig. Den er effektiv. Men Foretrakk den manuelle aventen når jeg pumpet mindre. 

Så til neste så satser jeg på at manuell avent holder. Skal ikke begynne jobb like tidlig. 

Anonymkode: 3c0d7...28f

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på utkikk etter en god brystpumpe og lurer på hvilken dere har erfaring med og hva dere anbefaler?

Anonymkode: c995e...507

Hvis du har behov for å pumpe mye og lenge ville jeg leid en kraftigere elektrisk pumpe (du bruker egne flasker og deler, det er bare selve maskinen du leier). Det er bare å søke på nett etter dette. Så kan du ha en enklere håndpumpe (til de samme delene) som du kan ha med deg hvis du må pumpe andre steder enn hjemme.

Skrevet

Jeg har denne fra Beemoo og er veldig fornøyd. Liten, stillegående og går på både batteri og strøm. 

Jeg pumper sjeldent da baby ikke tar flaske, og den er perfekt til mitt bruk. Skal du pumpe mye/ofte vil jeg nok anbefale en dobbel.  

Skrevet

Jeg har Medela Swing Maxi, og er fornøyd men har hittil kun brukt den to ganger. 

Skrevet

Kjøp elektrisk! Jeg brukte avent sin, manuell. Hadde mye melk da, så det var bare å få vakuum så kom det av seg selv. Men tenkte likevel ofte at jeg burde hatt elektrisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...