Gjest lilletroll Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Denne episoden misset jeg, gitt...noen som kan fortelle meg hva som skjedde??
Gjest Chrizzy Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Skal vi se hva jeg husker,,,,, Søss blir forlovet med den nye ynglingen til faren, dvs en han har ansatt som effektiviseringssjef i fabrikken. Bror tar seg veldig nær av dette og det nære forholdet faren knytter til han. Han forlater jobben, og slik det så ut så kunne det være for godt. Han havner på fylla, kommer hjem på natten, setter igang med å redigere bort faren fra alle filmene foreldrene filmet da han og Søss var små. Ida kommer, nekter han å gjøre det, hun vil se. Det vi får se da er en "gamlingen" som holder på med bror og Søss når de var små, han så ut til å være spesiellt stolt av bror, holdt han i armene, la seg ned på pledde med han osv, varmende... Søss har det ikke bra, selv om hun er forlovet med denne fyren, hun blir deprimert og syk, episoden slutter med at moren tar henne med til barnehjemmet hvor Søss`s datter er. De hadde ikke funnet ne fosterhjem til barnet enda.... Slik sluttet det. Han melkebudet har stått eksamen og fått seg en kjæreste. Søss kom på besøk til han for å høre om han hadde fortalt om det med barnet til noen, han var hard mot henne og endte med at han snudde ryggen til og gikk, på date med denne lyshåra jenta. De traff hverandre i en park hvor melkebudet og venner/faren feiret at han hadde stått eksamen, da var tonen langt hyggeligere mellom de, hun lyshåra kjæresten ble nevnt (av Søss), han sa at det ikke var noe alvorlig. Men så kommer jo selvfølgelig forloveden til Søss (farens "yngling") og presenterer seg, så sier de hade Men det slutter i alle fall med at hun står å ser på barnet sitt gjennom en glassrute på barnehjemmet.. Gleder meg til neste episode, håper dette ikke ble for rotete forklart, det er de jeg husker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå