Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen her som har erfaringer med Finansiering 24?

Jeg har en betalingsanmerkning og blir avist i alle banker, har vært igjennom en lengre periode der frykten for postkassen har vært stor. Nå har jeg gått i sømmene på økonomien og begynt å rydde skikkelig opp men det hadde vært utrolig stor hjelp å få samlet ett par-3 utgiftsposter. 

Jeg har lest at de vurderer deg selv med anmerkning.
Jeg har ikke sikkerhet i bolig, men jeg tenkte å prøve likevel. 

Har aldri hørt om de så erfaringer hadde vært flott :) Har aldri hørt om de så da ble jeg litt skeptisk. 

Jeg er klar over at renten sikkert er skyhøy men for at jeg skal få en økonomi nå, med en liten buffer for de årlige utgiftene (vegavgift, NRK lisens osv) så får jeg heller ha lån i litt flere år enn ideelt. 

Håper at dagen kommer snart der frykten for postkassen forsvinner. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den ‎25‎.‎04‎.‎2016 at 20.43, ITjenta skrev:

Hei :)

Er det noen her som har erfaringer med Finansiering 24?

Jeg har en betalingsanmerkning og blir avist i alle banker, har vært igjennom en lengre periode der frykten for postkassen har vært stor. Nå har jeg gått i sømmene på økonomien og begynt å rydde skikkelig opp men det hadde vært utrolig stor hjelp å få samlet ett par-3 utgiftsposter. 

Jeg har lest at de vurderer deg selv med anmerkning.
Jeg har ikke sikkerhet i bolig, men jeg tenkte å prøve likevel. 

Har aldri hørt om de så erfaringer hadde vært flott :) Har aldri hørt om de så da ble jeg litt skeptisk. 

Jeg er klar over at renten sikkert er skyhøy men for at jeg skal få en økonomi nå, med en liten buffer for de årlige utgiftene (vegavgift, NRK lisens osv) så får jeg heller ha lån i litt flere år enn ideelt. 

Håper at dagen kommer snart der frykten for postkassen forsvinner. 

Prøv denne : https://www.google.no/?gws_rd=cr&ei=kEnFUqmGLeTw4QT864CADg#q=bank2+refinansiering

Anonymkode: 5b4bc...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...