Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et spørsmål til de som bruker sminke til vanlig og blander fargene på øyeskygge. Jeg lurer på om det ville fungere å blande farger fra ulike merker? Feks en farge fra Art Deco med en annen fargenyanse fra Sans Soucis osv. Jeg har endel farger i sminkepungen, men har hittil alltid brukt flere farger fra samme merke, når jeg blander fargene. Jeg lurer på om det er bortkastede penger, når jeg kjøper fargene fra samme merke?Jeg tenker da selvsagt ikke å blande kremskygger med pudderskygger, men å blande tilsvarende produkt. Kan man også bruke en primer fra et merke sammen med skygger av et annet?

Takknemlig for svar.

Endret av Rozárka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blander øyenskygger fra forskjellige merker hele tiden.. Og at primeren skal ha samme merke som øyenskyggen har jeg faktisk aldri tenkt på en gang😂 Bland i vei og prøv deg fram. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, #frøken skrev:

Blander øyenskygger fra forskjellige merker hele tiden.. Og at primeren skal ha samme merke som øyenskyggen har jeg faktisk aldri tenkt på en gang😂 Bland i vei og prøv deg fram. 

Tusen takk. 

Jeg tenkte at det kanskje var et dumt spørsmål, siden jeg sikkert kunne teste det ut. Men jeg er av den forsiktige typen, som ikke våger å gå ut hjemmefra og risikere at jeg ser ut som et takras, før jeg kommer fram dit jeg skal. Jeg kunne jo legge øyeskygger av forskjellige merker sammen og bare gå rundt i huset med dem. Men jeg inbiller meg at det ikke er det samme å gå omkring hjemme en dag man har fri, som å bevege seg ut i vind og vær når man skal være aktiv og treffe folk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...