Gå til innhold

Jeg kuttet kontakten, men savner han..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer.. Burde latt han være i fred... 

TS 

Anonymkode: 7996b...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Meg igjen. 

Hvorfor det egentlig? Latt han være i fred? Du plager han jo neppe. :P Tror ikke han tenker "Ah!!!!en melding etter tre måneder så jævlig plaaaaaagsom hun er". Ha litt mer troa på deg selv ;) Du viser jo bare at du føler noe for noen, ingen big deal. Blir det avvisning så har du hvertfall fått svar og går videre.

Så tøft gjort ts, du er den nye superhelten min. Si fra hvordan det går :hug: Tvitvi!

Anonymkode: 4e92c...e2e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr som blir plaget av meg, fortiden liksom... Er så stressa nå... 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Hvorfor burde du latt han være i fred? Så lenge du har ditt på det rene nå, ingen problemer eller andre folk i livet ditt som du holder på med, ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle høre hvor ståa er nå?

Anonymkode: 8b55a...214

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor burde du latt han være i fred? Så lenge du har ditt på det rene nå, ingen problemer eller andre folk i livet ditt som du holder på med, ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle høre hvor ståa er nå?

Anonymkode: 8b55a...214

Ts, dumå vite hundre prosent sikkert at du ikke sårer han igjen om han gir deg en ny sjanse. Ha ting på ditt rene, vis begrunnelsene dine for kontakt, tankene dine på brudd og hvorfor du tar opp kontakt. Du bør IKKE være nølete og angrende, da gjør du han bare usikker og sårer han kanskje igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg var eksen din... Faen så jeg skulle ønske jeg var eksen din....

Hadde garantert vært verdens lykkeligste hvis jeg fikk noe sånt fra henne.

Anonymkode: 0842d...c7e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg var eksen din... Faen så jeg skulle ønske jeg var eksen din....

Hadde garantert vært verdens lykkeligste hvis jeg fikk noe sånt fra henne.

Anonymkode: 0842d...c7e

Jeg er ikke ts, men nå ble keg nysgjerrig her...Hvorfor ble det slutt mellom dere? Var det hun som gikk?

Kanskje du hører fra henne, evt at du selv kan ta kontakt hvis hun er hun du vil ha? Må satse hvis hun er det...

Anonymkode: 82d0a...a92

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts, dumå vite hundre prosent sikkert at du ikke sårer han igjen om han gir deg en ny sjanse. Ha ting på ditt rene, vis begrunnelsene dine for kontakt, tankene dine på brudd og hvorfor du tar opp kontakt. Du bør IKKE være nølete og angrende, da gjør du han bare usikker og sårer han kanskje igjen.

Vite hundre prosent? Hvem er det som vet det liksom? Livet er forandelig...Slapp av.

Bra du kontaktet han ts.

Hvis det er ekte kjærloghet har det ingenting om hvor lenge man er ifra hverandre. Stusser over dere som sier at det er for seint ol. I ekte kjærlighet finnes det ingen tidsgrenser...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nytt for meg. Går virkelig så mange rundt å vil høre fra eksen sin? 

Ingenting hadde gjort meg mer happy - skulle ønske det var meg - hadde fått interesse igjen om h*n gjorde det

Det er ganske sterke tanker. Hvorfor er dere ikke ferdig med eksen? Går dere alltid rundt og vil ha tilbake eksen? Du som ble kuttet ut for et halvt år siden... Blir nesten redd for å forelske meg i noen, hvis alle tenker sånn om eksen :P

Jeg hadde blitt glad men det er jo fordi jeg fortsatt har kjærlighetssorg og ble såret.

Anonymkode: ca0c0...4b6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vite hundre prosent? Hvem er det som vet det liksom? Livet er forandelig...Slapp av.

Bra du kontaktet han ts.

Hvis det er ekte kjærloghet har det ingenting om hvor lenge man er ifra hverandre. Stusser over dere som sier at det er for seint ol. I ekte kjærlighet finnes det ingen tidsgrenser...

Ser at ting kom feil ut. Det jeg mener:

Hvis han følte seg avvist så ble han sikkert lei seg. Da er det fint om ts stoler på seg selv denne gangen og vet hva hun vil, siden hun vingler litt med det. MEN, jeg er absolutt enig med deg. Jeg bare tenker for meg selv... Hvis eksen min tok kontakt igjen så hadde jeg blitt lei meg hvis det var en interesse som gikk fort over igjen, at jeg ble dumpet en uke etterpå igjen. Lurt å vite hundre prosent hva man vil og go for it.

Anonymkode: 1326a...bcd

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke høre fra eksen min. Men han vet det veldig godt :P

Men vi var sammen i mange år, vi hadde noen turbulenser kan man si, han var utro to ganger. Andre gangen var annerledes, men første gangen gikk jeg rundt å ønsket at han skulle ta kontakt, og det gjorde han. Og det betydde enda et fall for meg senere, men der og da var jeg utrolig glad for at han gjorde det for jeg var stupforelsket.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnneBonny skrev:

Jeg vil ikke høre fra eksen min. Men han vet det veldig godt :P

Men vi var sammen i mange år, vi hadde noen turbulenser kan man si, han var utro to ganger. Andre gangen var annerledes, men første gangen gikk jeg rundt å ønsket at han skulle ta kontakt, og det gjorde han. Og det betydde enda et fall for meg senere, men der og da var jeg utrolig glad for at han gjorde det for jeg var stupforelsket.

Syns ofte det er det som er tilfelle når folk går tilbake til eksene sine. Er bare et tidsspørsmål før det går ad undas igjen.

Anonymkode: ab60f...8e1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns ofte det er det som er tilfelle når folk går tilbake til eksene sine. Er bare et tidsspørsmål før det går ad undas igjen.

Anonymkode: ab60f...8e1

Joda, det er mange ganger det går helt skeis og det er det som er så skummelt. Men ingen forhold blir sterke av å ikke gå gjennom knekkene, så det er noe som alle forhold må gjennom uansett. Mange har kommet seg gjennom ting og da må man få lov til å tenke at man kan være en av den gruppen, for de finnes. 

Jeg og min eks er ikke i den gruppa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, har du fått svar?

Anonymkode: 444c3...f94

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts, har du fått svar?

Anonymkode: 444c3...f94

Ja, har fått svar, men har ikke turt å lese det ennå... 

TS

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har fått svar, men har ikke turt å lese det ennå... 

TS

Hvis du har fått svar allerede så er det - tror jeg - positivt. Hadde han ikke villet hatt kontakt med deg tror jeg han hadde latt være å svare. 

Heier på deg! :) 

Anonymkode: b543c...666

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har fått svar allerede så er det - tror jeg - positivt. Hadde han ikke villet hatt kontakt med deg tror jeg han hadde latt være å svare. 

Heier på deg! :) 

Anonymkode: b543c...666

Vet ikke jeg altså... 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det var et positivt svar :rodmer:

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var dere kjærester, intime og alt det medfører, eller bare helt i startfasen?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Var dere kjærester, intime og alt det medfører, eller bare helt i startfasen?

Startfasen. 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...