Gå til innhold

Jeg kuttet kontakten, men savner han..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kuttet i februar ut en fyr fordi livet mitt var total kaos. Ikke jobb, suicidal, ingen framtidsplaner, rett og slett ustabil. Nå har derimot ting løsnet en god del, og jeg angrer på at jeg lot denne fyren gå... 

Burde jeg ta kontakt igjen? Hvordan skal jeg forklare meg? 

Anonymkode: 7996b...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg ta kontakt igjen? Hvordan skal jeg forklare meg? 

«Nå som du har fått orden på livet ditt vil jeg gjerne henge med deg igjen. Jeg har savnet deg og er glad for at du har endret kursen.»

elnosånt

Anonymkode: 6b980...5d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Nå som du har fått orden på livet ditt vil jeg gjerne henge med deg igjen. Jeg har savnet deg og er glad for at du har endret kursen.»

elnosånt

Jeg oppfattet det som at det var TS som slet med disse tingene, og derfor brøt kontakt av hensyn til han (?)

Uansett, TS, hvis du virkelig føler at du kan gå videre, så gjør du det som er best for deg. Det skader aldri å sende en melding :)

Anonymkode: 81866...cdc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke har kontaktet deg til nå så tror jeg han har gått videre.

Anonymkode: 1326a...bcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke har kontaktet deg til nå så tror jeg han har gått videre.

Ps. Det er min erfaring, vet ikke hva dere to hadde og det kan hende ting er annerledes

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfattet det som at det var TS som slet med disse tingene, og derfor brøt kontakt av hensyn til han (?)

Ooops! Ja, jeg ser det nå.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg orker å bli avvist... 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS. Ble selv kuttet ut, og ingenting hadde gjort meg mer happy om hun tok kontakt igjen :) go for it. 

Blir du avvist, så er utfallet akkurat det samme som om du ikke gjør det.

Anonymkode: 5eed5...a00

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS. Ble selv kuttet ut, og ingenting hadde gjort meg mer happy om hun tok kontakt igjen :) go for it. 

Blir du avvist, så er utfallet akkurat det samme som om du ikke gjør det.

Det er nesten 3 mnd siden vi hadde kontakt.. Er det litt for lenge? 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Nope.. Som mann må man seff prøve, og klarer som regel å gå videre ganske kjapt... Men om jeg hadde fått kontakt av henne, hadde jeg blitt glad og interessert igjen... Kommer helt an på situasjonen. Men jeg klarer ikke se hva du har å tape.. Avvisningen er ikke verre enn å gruble seg i hjel og ende opp med samme resultat.

btw snakker jeg om et halvt år siden jeg ble kutta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope.. Som mann må man seff prøve, og klarer som regel å gå videre ganske kjapt... Men om jeg hadde fått kontakt av henne, hadde jeg blitt glad og interessert igjen... Kommer helt an på situasjonen. Men jeg klarer ikke se hva du har å tape.. Avvisningen er ikke verre enn å gruble seg i hjel og ende opp med samme resultat.

btw snakker jeg om et halvt år siden jeg ble kutta. 

Ååååå, jeg er så usikker... Usikker på om jeg mener det denne gangen... 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ååååå, jeg er så usikker... Usikker på om jeg mener det denne gangen... 

TS 

Håper det ordner seg! :) 

nothing to lose! Uansett, så er det ingenting å tape på det. Avvisning kan skje alle, og verden går ikke under av den grunn. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det ordner seg! :) 

nothing to lose! Uansett, så er det ingenting å tape på det. Avvisning kan skje alle, og verden går ikke under av den grunn. 

Vet ikke om jeg orker å høre at han har fått seg ny dame.. 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg orker å høre at han har fått seg ny dame.. 

TS 

Uten kontakt i 3 måneder og jeg tenker at han fort kan ha gått videre. Jeg hadde nok gjort det. Om han kan snu igjen tenker jeg avhenger litt på hvordan du brøt kontakten. Vet han hvorfor?

Anonymkode: ab60f...8e1

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten kontakt i 3 måneder og jeg tenker at han fort kan ha gått videre. Jeg hadde nok gjort det. Om han kan snu igjen tenker jeg avhenger litt på hvordan du brøt kontakten. Vet han hvorfor?

Ja, sa det var fordi livet mitt var så jævlig komplisert og at jeg ønsket noe bedre for han

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sa det var fordi livet mitt var så jævlig komplisert og at jeg ønsket noe bedre for han

TS

Personlig hadde nok jeg tatt det som en avvisning, type er ikke deg, det er meg. Visste han om at du var arbeidsløs etc?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du godt kan sende en melding, det skader ikke. :) Gjerne med en liten forklaring da, så han ikke føler at du leker med ham/bare ikke fant noe bedre eller lignende.

For min del, når jeg har blitt avvist etter lengre tid, så har ikke jeg tatt kontakt heller. Selv om det gjerne har tatt mer enn 3 mnd å komme over henne. Ikke fordi jeg ikke har savnet henne eller kunne tenke meg å ta opp igjen tråden, men fordi det tross alt har vært hun som avviste meg - og da føler jeg at man respekterer det og lar den avvisende part være i fred. Men det mennesket måtte ha vært ganske "fælt" om jeg hadde blitt sur for en melding i etterkant - og det selv om jeg hadde gått videre. Tror de fleste voksne mennesker kan skjønne at av og til blir det bare litt mye og man må "komme seg litt ut" av ting. 

Anonymkode: 1acc5...8c0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Ser noen andre har svart her. Jeg er altså herremannen som selv ble kutta ut.

Jeg vet litt som psykisk sykdom, og EN ting skal du vite, og det er at det ikke er du som har valgt å få det slik. 

Mulig jeg virker litt vel moden, men bare fordi jeg har inngående kunnskap om depresjon. - jeg ville mye heller vært kjæresten til en jeg liker, uansett hvor syk hun er, enn å ikke vært det. Enkelt og greit. 

Se det sånn da: han likte deg på tross av at du slet. Ingen av oss her vet hvor mye han visste. Men bottom line: du kuttet han ut. Du kan enten gjøre han kjempeglad! Tenk på det. Om han har et nytt liv, javel, det får du ikke gjort noe med. Men aldri aldri adri unnskyld deg selv for hva du er eller hva du lider av. Ingen jeg kjenner av mannfolk har det som noen dealbreakker, tvert imot. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sendt melding nå... 

TS 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal kontakte han så må du være sikker på at du vil få noe positivt ut av det uansett utfall og resultat. Jeg opplevde noe lignende og det ble salt i såret, kan man si. Han hadde fått videre og det hadde ikke gått to måneder engang. Men situasjonen din er annerledes siden du kuttet han ut på et sånt grunnlag som du hadde. Hvis det var sterke følelser involvert så såret du han nok veldig :( Tror ikke han sitter å tenker at han var helt fullverdig i etterkant og tenker sikkert at du brukte det som unnskyldning for å slippe. Så jeg både håper og tror, for hans egen del, at han har klart å komme seg på bena etter så lang tid. Men det er forskjell på å komme seg på bena og komme seg videre, som de andre sier her. Du har fått gode svar. Good luck! Håper det blir et bedre resultat enn mitt.

Anonymkode: 4e92c...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...