Gå til innhold

Belønninger ved vektreduksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal lage et skjema hvor jeg kan krysse av kiloene jeg mister, men skal også ha et par steder hvor jeg kan belønne meg med noe. dette kan være feks et par nye bukser osv. men har egentlig store problemer med å finne på belønninger da jeg egentlig ikke trenger noe spesielt eller vil ha noe. jeg har dårlig råd så tatovering (som jeg virkelig ønsker meg) blir det ikke noe av. generelt sett dyre ting (over 5-700) er ganske uaktuelt. 

noen tips til belønninger? jeg trenger bare masse ideer :P 

Anonymkode: 8e25a...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes MASSE fint på ebay! kjøp noe treningsrelatert slik at du motiverer deg til å jobbe videre =)

AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i facebookgruppa "ebay for jenter", da finner du fort mange billige belønninger du ikke visste du trengte ;) 

Anonymkode: 6ec53...689

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meld deg inn i facebookgruppa "ebay for jenter", da finner du fort mange billige belønninger du ikke visste du trengte ;) 

Anonymkode: 6ec53...689

hørtes ut som en farlig gruppe å være medlem i :fnise:

Anonymkode: 8e25a...73d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjerne gått for en belønning som hjelper deg videre mot målet ditt. Som nye treningsklær, joggesko, pulsklokke, treningsutstyr (vekter, gymball, matte, strikk etc til å trene hjemme), kokebok med sunne oppskrifter, kjøkkenutstyr til å lage sunn mat (gode kniver, fjøler, kjøkkenmaskin så du kan bake dine egne sunne brød lettere, f.eks, eller salatkutter, eggekoker, etc). 

Anonymkode: c57f0...aa0

• Liker 3
Skrevet

Evt kan du jo sette penger av til tatoveringen? Men da vil det jo ta litt tid...:P 

Skrevet

Fint undertøy, gode kremer og hårprodukter, ny sminke, kryssordblad (!), frisørtime, og for min del: god vin og en snus!

• Liker 1
Skrevet

Hva med å legge av en 50-200kr (alt etter hva du har råd til) for hver kilo (0.5 kilo alt ettersom) du går ned. Nå vet jeg ikke hvor mange kilo du ønsker å gå ned, men pengene går i en "tatoveringssparegris". Vil uansett hjelpe deg et stykke på vei?

• Liker 1
Skrevet

Sminke, hudpleie eller hårpleie? Eller frisørbesøk?

Skrevet
11 minutter siden, Mayoo skrev:

Hva med å legge av en 50-200kr (alt etter hva du har råd til) for hver kilo (0.5 kilo alt ettersom) du går ned. Nå vet jeg ikke hvor mange kilo du ønsker å gå ned, men pengene går i en "tatoveringssparegris". Vil uansett hjelpe deg et stykke på vei?

For en bra idè!

Stjeler tips her for lurer på det samme. En inne i tråden "vi som skal gå ned i vekt til sommeren" foreslo nye truser. Det trenger man alltid. :)

Skal jaggu spare opp til helt sett, bh og truse, har stor cup og smal bredde, så må i ordenlige undertøyforretninger å kjøpe, så blir fort dyrt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...