AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg plages sånn med foundation at jeg kan skrike:P Jeg har prøvd meg gjennom ørten forskjellige (flytende) foundations, jeg har prøvd å påføre både med børste(får bare exfoliering selv om jeg gjør dette i forkant), med fingre, svamp(tørr og fuktig), blandet med fuktighetskrem, med og uten primer(smashbox) og you name it. Det eneste resultatet jeg får er at porene blir kjempesynlig og alle linjer kommer mer tydelig frem, pluss at det er ekstremt synlig at jeg har på foundation. Pudder foundation har jeg ikke prøvd, men alt annet av pudder legger seg på alle små-hårene i fjeset slik at jeg ser ekstremt hårete ut i stedet(har ikke spesielt mye hår). Jeg må innrømme jeg ikke blir helt klok på hudtypen min, jeg vet den er kombinert. Jeg er fet i den berømte t-sonen, samtidig som jeg flasser i den(trodde det var selvmotsigende?) og huden føles noe stram etter f.eks. dusj som jeg har forstått betyr den er tørr(fuktfattig). Jeg er forvirret... Hjelp:P Anonymkode: da16b...f70
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 For meg funker mineralpudder /krem pudder best. Etter en time smelter de fleste puddere og blander seg i huden så det ser mer ut som foundation og ikke bare pudder som ligger oppå huden så jeg liker det. Flytende foundation gjør bare linjer og porer mer synlige og fete. Alle snakker så fint om at primer er så viktig, at det er det som gjør at foundation sitter godt og bra men for min del tettet det bare hele ansiktet og ga meg urenheter med silikon på huden. Anonymkode: 16c6e...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå