Olava Skrevet 25. april 2016 #1 Del Skrevet 25. april 2016 Det finnes sikkert mange med tatovering/-er her, og jeg tenker litt på å skaffe meg en selv en dag. Jeg er litt opptatt av at tatoveringen skal være noe personlig som passer til meg, men jeg mangler inspirasjon til hva det skal være. Så jeg lurer på hva slags tatovering du har, og hva som gjorde at du valgte akkurat den tatoveringen? Hvis du har flere, hvilken er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 24. mai 2016 #2 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Veldig enig i at det helst bør være personlig, og ikke bare noe som er "kult"! Jeg ser ikke for meg at jeg hadde passet med en dødningsskalle for eksempel. Den første tok jeg for fem år siden, da jeg var 18. Det er en blomst jeg har tegnet selv, som jeg har på ankelen. Det var viktig for meg at blomsten hadde fem blader; ett for hvert familiemedlem (foreldre, søsken). Jeg er veldig familiekjær av meg. Etter fem år er jeg fortsatt like fornøyd med den. Den andre tok jeg for et års tid siden. Det er en g-nøkkel med et hjerte på håndleddet. Denne tok jeg fordi jeg er veldig glad i musikk, og har veldig mange fine minner knyttet til musikk. For eksempel mistet jeg en onkel for snart to år siden, og når jeg hører et bestemt band og noen låter av dem, tenker jeg på han. Jeg greide ikke å velge kun en sang å tatovere sangtekst eller noter fra, så derfor ble det sånn. Jeg greier ikke å velge en favoritt av dem, de betyr like mye for meg Endret 24. mai 2016 av letterbomb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 24. mai 2016 #3 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Jeg har flere, og har vel ingen favoritt sånn sett. Kombo-sleeve på høyre arm; Phantom of the Opera på overarm, Edward Scissorhands på underarm. Elsker rett og slett begge filmene. Tim Burton er min favorittregissør, så på venstre bein har jeg inntil videre Sweeney Todd og Mrs. Lovett og Cheshire Cat. Samt Snipp og Snapp på innsiden av leggen, for meg og bestis. På venstre arm har jeg en havfrue på yttersiden på overarmen, alltid vært fascinert av havfruer. På innsiden av underarmen har jeg en vær (født i værens tegn) med to roser, en for mormor og en for ei tante. Begge gikk bort altfor tidlig.. På ryggen har jeg "de fire årstider" og en drage på overryggen, og i korsryggen "Draco Dormiens Nunquam Titillandus" (født i dragens tegn i det kinesiske). Så har hver årstid noe magisk ved seg. Jeg har noe på gang på høyre beinet og, noe som har stått halvferdig svært lenge.. Skal dempe ned det som er med laser å gå på med noe nytt, akkurat hva vet jeg ikke enda. Det som er der nå er ikke meg lenger.. Endret 24. mai 2016 av Haugenjenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 24. mai 2016 #4 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg har to som strengt tatt ikke betyr noe mer for meg enn at de er kule, men jeg syns jo det også er personlig på et vis. Begge er tegnet til meg, så det er ikke noe jeg har funnet på nett eller i en bok. I tillegg har jeg et sitat som betyr mye for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikingmelk Skrevet 24. mai 2016 #5 Del Skrevet 24. mai 2016 Heisann! Jeg har en magnolia-blomst på kvist på innsiden av overarmen min, og et ekorn med tall som betyr noe for meg over halen sin. Og så holder den to hjerter I henda(?). Hva heter henda til ekorn? Den har jeg nedsiden av albuen på nedre bakarm. Veldig fornøyd med begge. Tok dem litt på impuls egentlig. Vil ha flere. Kunne godt tenkt meg Ficonacci-tallrekken et sted. Og flere dyr eller planter. Vurderer blekksprut, fascinerende dyr. Eller en rev. Elsker de dyrene. Kan legge til at jeg elsker bade blomster og ekorn, det er bakrunnen for valg av motiv. Lykke til! Det er et skikkelig kick, og hvis du har fød barn vaginalt, så er det piece of cake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg har en slags rose over skulderen, som skal minne om hjemplassen... Anonymkode: 0275d...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Del Skrevet 25. mai 2016 Mine betyr ikke så himla mye. Har tre. Den ene er en liten figur fra et oldschool-dataspill. Jeg har alltid vært dataspill-nerd, og har alltid likt denne lille figuren. Så har jeg et motiv av noen karakterer fra en film regissert av min yndlingsregissør. Likt de filmene siden jeg var liten. Så har jeg noen andre små figurer fra en helt annet film, av en annen regissør, som jeg også liker veldig godt. Neste tatovering blir fra en fortelling jeg har likt godt siden jeg var liten. Boka har tegninger, så jeg skal ha motivet fra en av de tegningene. Ligger ikke noe mer bak de enn at jeg liker motivene. Men så har jeg jo likt alt dette der i mange mange år, så jeg er ganske sikker på at jeg vil fortsette å like det. Anonymkode: d3241...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Del Skrevet 25. mai 2016 Hun var eksen min. Skrev navnet på store deler av ryggen min. Anonymkode: a15a7...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Del Skrevet 25. mai 2016 Fordi jeg likte den. Anonymkode: 32e7e...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #10 Del Skrevet 25. mai 2016 Har ikke tatt tatoveringenoen enda, men jeg har tegningen liggende. Det er et norrønt motiv. Tegningen er inspirert av sykdommen og dødsfallet til en av mine kjære. Den ble tegnet av en som sto meg nær før vedkommende selv døde brått.... Har tenkt å integrere navnene deres i tatoveringen. Grunnen til at den ikke er tatt er at den som tegnet den hadde et ønske om at jeg skulle bruke en spesiell tatovør, men denne holder til på en annen kant av landet. Ønsker å respektere dette, og venter til jeg er i området. Anonymkode: 1fd58...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 25. mai 2016 #11 Del Skrevet 25. mai 2016 Det var den som kom i godterposen min. Kan man velge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2016 #12 Del Skrevet 25. mai 2016 Har ordet "Love og et ❤"på innsiden av leppa,på den ene underarmen har jeg tatovert en setning,men skriver ikke her hva det står.På håndleddet på motsatt arm har jeg jordkloden og en setning under. Har også en "underboob"tattoo med diamanter,hjerter og diverse. Rundt venstre lår har jeg en henna-inspirert tattoo. På ribbena på venstre side har jeg blomster og "diamanter"som er piercinger. På høyre fot har jeg en setning og på ryggen har jeg en tekst ganske langt opp,i nakken har jeg stjernetegnet mitt (tvillingene) og på kors ryggen har jeg en stor tatovering med tekst,jordkloden,g nøkkel,hjerter,blomster og diverse☺ så 10 tattoos tilsammen😊 Alle betyr jo noe,selvom det kanskje ikke er dypt,men ingen er tatt på måfå liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 Har mange. Men jeg har to symboler som representerer mine foreldre. Noe dem var veldig opptatt av. Så har jeg ei setning som betyr en del for meg. Så har jeg ei venninne tatovering. Vi har likedan. Så har jeg et symbol som er bare artig for min del. Så har jeg min avdøde hund. Så har jeg et symbol for min mann. Så har jeg symboler for mine barn. Så har jeg planer om flere. Men er ikke sånn dype meninger med dem. Bare at jeg synes dem er artig for min egen del. Også anger jeg ikke på noe jeg har gjort. Jeg angrer heller på noe jeg ikke har gjort. Det er livs mottoet mitt. Anonymkode: 62f5d...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå