AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Dere som har vært borti en player, har dere konfrontert han i ettertid? Da mener jeg ansikt til ansikt. Jeg tenker at de nok kanskje ikke bryr seg, men samtidig tenker jeg at hvorfor skal man bare holde kjeft og late som at alt er greit? Jeg tenker mest på å gjøre det for min egen del, og for å komme meg videre. Dette er en voksen mann, ikke en 21 år gammel Paradise Hotel playboy. (Ps. Dere som aldri har opplevd en player trenger ikke svare.. Og nei, jeg kunne ikke vite at han var det, gikk først opp for meg etter en stund. Vi har fortsatt kontakt.) Anonymkode: e695b...b13
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Kutt kontakt, gå videre. Problem løst. Anonymkode: d9294...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Hva skal du so da? Han fikk det han ville og er ikke interessert i deg. "Du brukte meg!" "Javisst." Anonymkode: 70b08...1fb
lillsunshine Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Det kan være fristende, men hva forventer du egentlig at det skal gi deg? Du kommer ikke til å få en reaksjon av han, han kommer til å bare gi faen og få deg til å føle deg enda verre. Jeg tviler på at det vil gi deg closure. Jeg tenker det beste du kan gjøre er å vise han at du ikke bryr deg om han. Kutt all kontakt og ikke si noe om hvorfor. Han er ikke verdt det og du må vise at du ikke vil bruke en kalori mer på han. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Ja jeg har konfrontert på en rolig og saklig måte. Lagt det frem ved å snu på situasjonen, spørre han om åssen han hadde syns det hadde vært om han for første gang i livet åpnet seg for en jente og jenta bare brukte han og lo av han, knullet vennene hans i skjul og løy alltid om at hun hadde sovnet etter trening med tomt batteri på mobilen mens hun egentlig var på byen for å sjekke andre menn bak ryggen hans. La også vekt på at det vel ikke hadde vært greit om han visste at en mann var så falsk mot hans mor eller søster. Han tok poenget og tror han virkelig reflekterte over det når han fikk presentert det sånn. Han kontaktet meg flere ganger i ettertid med dårlig samvittighet og sa at jeg var den eneste han hadde fått dårlig samvittighet over. Bra sa jeg, håper du har lært noe og ikke utsetter andre for det, karma tar deg og husk at ingen jenter vil gifte seg med en som har stygge moraler og knullet hele byen, så da sitter du der aleine i femti åra og angrer på hvor dust du var mot de bra damene du møtte , sa jeg. Anonymkode: 5f663...777 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har konfrontert på en rolig og saklig måte. Lagt det frem ved å snu på situasjonen, spørre han om åssen han hadde syns det hadde vært om han for første gang i livet åpnet seg for en jente og jenta bare brukte han og lo av han, knullet vennene hans i skjul og løy alltid om at hun hadde sovnet etter trening med tomt batteri på mobilen mens hun egentlig var på byen for å sjekke andre menn bak ryggen hans. La også vekt på at det vel ikke hadde vært greit om han visste at en mann var så falsk mot hans mor eller søster. Han tok poenget og tror han virkelig reflekterte over det når han fikk presentert det sånn. Han kontaktet meg flere ganger i ettertid med dårlig samvittighet og sa at jeg var den eneste han hadde fått dårlig samvittighet over. Bra sa jeg, håper du har lært noe og ikke utsetter andre for det, karma tar deg og husk at ingen jenter vil gifte seg med en som har stygge moraler og knullet hele byen, så da sitter du der aleine i femti åra og angrer på hvor dust du var mot de bra damene du møtte , sa jeg. Anonymkode: 5f663...777 Bra å høre at det finnes flere jenter som tør å si ifra. Jeg er så lei av tankegangen om at man bare skal holde kjeft og ikke fortelle personen hvordan handlingene hans får konsekvenser for andre. Lurt å ta det opp på en rolig behersket måte ja, skal absolutt tenke litt på hva jeg eventuelt skal si og hva jeg skal la ligge, tror han er vant til at damene bare innser i stillhet at han har brukt dem uten at noen sier ifra at det faktisk ikke er kult gjort. Anonymkode: e695b...b13 4
Tekopper Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 (endret) Ikke direkte konfrontert, men kalte fyren regelmessig for ei tøs. Og refererte til at han tøsa rundt på byen og slikt. Endret 25. april 2016 av Tekopper Leif 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Ja,det har jeg gjort.Først ble han rasende.Deretter prøvde han å få meg tilbake.Og det har han prøvd på i flere år. Anonymkode: 86545...610
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Jeg som tenkte at playere er så kalde at de driter i kritikk. Hmm. Er en pleier jeg har lyst å gi en smekk på pungen. Tenkte å la være men nå fikk jeg lyst på en liten revansje. Anonymkode: 6a102...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå