Arktis Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Når treningen går trått. Når det frister med usunn mat. Når du går på en smell, uansett om det gjelder usunn mat, en skade osv. Hvordan motiverer du deg videre? Hva sier du til deg selv? Hvordan henter du tilbake motivasjonen og driven?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Trening er ikke alt. Er jeg skadet, hviler jeg. Har jeg lyst på god mat, spiser jeg. Anonymkode: b4dea...9f4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 "åhhhh blir deilig å kunne gå i bar overkropp på sommern som kommer rett rundt gjørnet" Har mange "før" bilder som jeg ser på hver gang jeg har lyst på usunn mat eller lyst til å bestille noe som blir levert på døra! Har 2 bryllupper å gå til denne sommern av ei søster og en nær venn, vil så gjerne se bra ut i en dress! Noen ganger har jeg ik lyst til å trene i det hele tatt, men å oppdatere musikkspillern min får kroppen min til å ville bevege seg på en skogstur eller på tredemølla. Folk ser rart på meg når jeg smådanser på tredemølla Gleder meg til å være deilig igjen, forelske meg og date igjen! Anonymkode: dd9fb...3c0
Gjest Plastic Heart Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Tar meg selv i nakken og styrer inn på rett kurs igjen. Setter ting i perspektiv. Jeg vet jo at dersom jeg skeier ut veldig i matveien, kommer det til å gi meg glede i sånn cirka fem sekunder før jeg blir oppblåst, kvalm, og slapp. Det er ikke verdt det.
Arktis Skrevet 25. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trening er ikke alt. Er jeg skadet, hviler jeg. Har jeg lyst på god mat, spiser jeg. Anonymkode: b4dea...9f4 Ja, det gjør jo forsåvidt jeg og, men tenkte mer hvordan finne motivasjonen videre etter at man har hatt en stille periode.
Arktis Skrevet 25. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger har jeg ik lyst til å trene i det hele tatt, men å oppdatere musikkspillern min får kroppen min til å ville bevege seg på en skogstur eller på tredemølla. Folk ser rart på meg når jeg smådanser på tredemølla Anonymkode: dd9fb...3c0 Finne motiverende treningsmusikk og oppdatere oftere, pluss fokusere på noe man ser frem til. Bra forslag!
Arktis Skrevet 25. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, Plastic Heart skrev: Tar meg selv i nakken og styrer inn på rett kurs igjen. Setter ting i perspektiv. Jeg vet jo at dersom jeg skeier ut veldig i matveien, kommer det til å gi meg glede i sånn cirka fem sekunder før jeg blir oppblåst, kvalm, og slapp. Det er ikke verdt det. Ja, ta grep og være litt strengere med seg selv. Kanskje jeg er litt snar til å gi opp. Det er godt der og da, men som du sier, rett etter blir man kvalm og føler seg elendig. Skal fokusere mer på den følelsen jeg vet jeg får etterpå, i stedet for impulsen der og da som gjør at jeg lurer meg unna eller gafler innpå med noe usunt.
Mayoo Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 (endret) Om jeg går på flere smeller (kanskje i løpet av en hel helg) pleier jeg å motivere meg selv med å spise 500 kcal mandagen. Vet ikke, men det gir meg en grei mestringsfølelse å klare meg på kun 500 kcal en dag. Dessuten så forsvinner litt den dårlige samvittigheten etter helgens utskeielser og jeg er virkelig klar for "en ny start". Syns også fisk og grønnsaker frister mye mer etter en dag der jeg kun har spist 500 kcal. Endret 25. april 2016 av Mayoo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå