Gå til innhold

Er sex hver dag, eller Annenhver dag rundt EL det beste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som vet om hvis man har sex hver dag i den mest fruktbare uken, minker det sjansen for graviditet? Øker det sjansen å bare ha sex annenhver dag istedet for hver dag? Er så redd for å gå glipp av å ha sex dagen før EL, derfor har vi liksågreit hatt sex hver dag. Har begynt å tenkt på om det kanske er dumt? sædkvaliteten minker vel når det blir for ofte? Noen som vet? Kanskje derfor vi ikke blir gravide.

Anonymkode: 2c979...2d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om det er mange meninger om dette. Her hadde vi sex fire dager på rad; dag 11-12-13-14. Jeg hadde halvveis utslag på billig strimmel-el-test dag 12 og 13 og helt positiv el-test på morgenen dag 14; negativ test igjen på kvelden... Finner ut om halvannen uke om vi klarte å treffe... Om vi ikke får det til denne gangen så lurer jeg på om vi heller skal gå for annenhver dag neste syklus. Men så fremt mannen har normal sædkvalitet så tror jeg ikke det har noe å si om det er hver eller annenhver dag.

Anonymkode: 35133...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, er jo uansett verre om man stresser og har sex selv om man nesten ikke vil, da er det nok med annenhver dag. Mannen min gav uttrykk etter fire dager i strekk at nå måtte han få pause! :fnise:

Anonymkode: 35133...9b8

Skrevet

Har man god sædkvalitet, så er det ingen problem med sex hver dag. Har lest at sjansen å bli gravid med sex hver dag er 35%, mens annenhver dag 30%. 3 dager før EL 20%. Så sjansen blir jo større, men sliter man med sædkonsentrasjon fra før av, så bør man spare opp og kjøre annenhver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...