AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Har lest litt om periodisk faste. De fleste har ett spise vindu ( bryter fasten f.eks mellom 11- 14.00 ). Faster i 10 - 12 timer. Jeg er ett frokost menneske og liker å være sosial på jobb Og ha lunsj med kollegaene. Men det er på kveldene jeg kjede spiser mye og er nok det som er årsaken vekten kryper opp over, jeg spiser ellers sunt og trener 2 til 4 ganger i uken. Tenkte å faste på kveldene ( siste måltid kl 17.00 ) og ikke spise igjen før frokost. Noe som gjør dette? Hvordan går det med trening visst en ikke spiser etter trening ? Anonymkode: a748b...8d1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Du vil jo få minimalt ut av treningen ved å holde på sånn? Spis heller små måltider ofte, og finn ut årsaken til at du stapper i deg på kveldstid, så greier du kanskje å slutte med det Anonymkode: 0390b...3e6
Emalje Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Jeg har (ganske ubevisst) slutta å spise om kvelden, men det er fordi jeg som regel ikke har flere kalorier igjen etter middag. Om jeg hadde trent etter det, ville jeg spist litt for å kompensere. Tror ikke jeg ville latt være å spise etter trening, da ville jeg blitt veldig sliten i lengden.. Hva med å bare spise et lite måltid etter trening, men spise middag et par timer før du trener?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 kan du ikke spise (frokost og lunsj) første måltid med kollegaene dine i lunsjpausen i 12 tiden? Så har du siste måltid en gang mellom 19-21? Slik gjør iallefall jeg det, å det funker supert Du må finne ut hva som passer for DEG Anonymkode: 58224...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Stusset veldig på hvorfor noen ville spise et vindu, men et spisevindu gav litt mening. Anonymkode: b9b49...b6e 14
Gjest Kaffekrus Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Du må nesten se hva som fungerer for deg. Kan jeg spørre hva du spiser i løpet av en dag? Og gjerne høyde, alder og vekt? Det kan fort være noe der som fører til at du småspiser på kveldstid
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Klikket bare innom for å se om "vindu" var en ny type mat eller pulver jeg ikke hade hørt om. Utover det har jeg ingen formening om periodisk faste. Det er vel noe de fleste av oss bedriver naturlig? Jeg spiser som regel ingenting mellom ca 19.00 og 11.00 dagen etter. Så "faster" hver dag ubevisst. Hvorfor skal dette være bra? Anonymkode: 43d71...29a 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Stusset veldig på hvorfor noen ville spise et vindu, men et spisevindu gav litt mening. Anonymkode: b9b49...b6e Jeg jobber med vinduer og ville absolutt ikke anbefalt noen å spise et! Det er glass og tre og aluminium, ikke sunt i det hele tatt, veldig lite næring! Anonymkode: 41e67...7e5 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Jeg så denne tråden og håpet i det lengste at det var noen faktisk hadde prøvd å spise et vindu. Viste seg dessverre at det bare var nok et tilfelle av særskriving. Anonymkode: 83bd3...c19 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå