Gå til innhold

støy i fra andre mennesker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kameraten min sin sønn på 11 år er veldig spinnvill. Han setter på disse på repeat 24 timer i døgnet.

https://www.youtube.com/watch?v=Icv3eUKcjqw

Og de spilles hele tiden. Det som er er at sånn diskuterer han og alle vennene hans. De diskuterer sånn at det oppleves som hundrevis av gummubjørner som hyler og skriker 24 timer i døgnet. Hva ville dere sagt til de voksne i dette tilfellet når de voksne diskuterer like høyt og raskt som gummibjørnene og kyllingdansen?

Anonymkode: ffa4c...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod nesten ingenting av innlegget ditt, men kul låt da!

Anonymkode: 02c06...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kan det være at foreldrene bruker stoff side de syntes det er greit at sønnen spiller disse sangene hele tiden, og de ser ikke ut til å la seg affesere av det heller. De kan til og med danse med, minst en gang om dagen. Jeg skjønner at de trolig vil at sønnen skal nå frem som skuespiller eller noe men hallo i luken... 

Anonymkode: ffa4c...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg blir helt mental!!! 

Anonymkode: ffa4c...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kameraten min sin sønn på 11 år er veldig spinnvill. Han setter på disse på repeat 24 timer i døgnet.

https://www.youtube.com/watch?v=Icv3eUKcjqw

Og de spilles hele tiden. Det som er er at sånn diskuterer han og alle vennene hans. De diskuterer sånn at det oppleves som hundrevis av gummibjørner som hyler og skriker 24 timer i døgnet. Hva ville dere sagt til de voksne i dette tilfellet når de voksne diskuterer like høyt og raskt som gummibjørnene og kyllingdansen?

Anonymkode: ffa4c...577

:fnise: 

Anonymkode: 981d4...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummybear sangen har hatt sin tid hos oss noen år siden.  Hadde nesten lyst å ta en plastpose over hodet mitt. 

Anonymkode: 76034...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...