Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne ikke fordra det før, men etter jeg fikk barn selv, synes jeg det er koselig, både å sende og få. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er koselig med familiebilder på julekort, da har jeg en grunn til å ta vare på julehilsnen, og henger den på bildetavla mi.

Skrevet

Synes det er kjempestas, jeg! Har ikke barn selv, og det er ikke flust av barn i venneflokken enda heller, så jeg synes det er veldig koselig å få sånne julekort!

Skrevet

Nei, har ikke noe sted å gjøre av det.

Skrevet

Ja- klart det!

Skal lage et eget album med plass til kort og slikt no!

Skrevet

Ja, det synes jeg er kjempekoselig, selv om jeg ikke har barn :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er alltid hyggelig å få julekort, bilder eller ei. Men ikke forvent at jeg skal bli MER glad for dem med bilde på.. Og ikke forvent at jeg setter dem fra, viser dem til andre eller kommenterer bildet neste gang jeg snakker til deg..

OK?

Skrevet

Ja, blir kjempeglad for å få et julekort med bilder av hvem det nå skulle være.

Hadde en venninne som sendte bilde av pusekatten sin med julelue som sin versjon siden hun ikke har barn.

Det er jo mer kos å henge opp eller vise fram sånne julekort.

Men ...er glad for alle julekort jeg får.

Skrevet
Nei' date=' har ikke noe sted å gjøre av det.[/quote']

Det må både være trangt og lavt under taket hos deg siden du ikke får klemt inn et julekort en gang...

Jeg synes det er kjempekoselig med julekort i alle varianter, og forstår godt at foreldrene har lyst til å sende kort med sine "håpefulle" på. Jeg kommer sikkert til å gjøre det samme hvis jeg får barn selv en gang.

Skrevet

Ja, det synes jeg er kjempekoselig, selv om jeg ikke har barn :)

Skrevet

Jeg liker å få alle slags julekort, og har et album der jeg limer inn alle som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...