Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler andre her inne når de styler håret i Oslo og hvor ofte gjør dere det?

Jeg var nylig hos frisøren i Oslo for å style håret, og ble sjokkert når jeg skulle betale. 1500 kr!! Prisene hos frisørene i Oslo blir bare mer og mer skremmende!! Jeg har tidligere stylet ca 4 ganger i året men nå blir ikke det så ofte frem over :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har gjort det så har det vært hos Gevir eller På Håret, det koster rundt 1000 kroner for "vanlig styling" hos en stylist. Har stort sett vært fornøyd når jeg har vært der :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk prisene før du setter deg i frisørstolen, så slipper du å bli sjokkert. 

Det er så dyrt hos frisøren nå, at jeg konsekvent velger de billigere frittstående eller lærlinger

Anonymkode: 7aeb8...ed4

Skrevet

Takk for svar. 

Noen andre her inne som bruker å style håret og husker hvor mye det koster hver gang?? Og hvor ofte? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med styling?  Hjelp til endring av hårsveis via stuss og spray eller klipp og farge også? 

Anonymkode: 61eca...28c

Skrevet

Hva menes med styling her? Vask og legg, eller rene brudeoppsatsen? 

Jeg er talentløs med en krølltang og hater generelt å bruke kalorier på hårstyling, så har vurdert å stikke innom frisøren før spesielle anledninger bare for å få litt bølger i boben, men 1500 kr?? Da er tipset mitt å gå på Hendrix, hvor du får klippet deg og kanskje til og med farget ettervekst for den prisen, og så styler de det etterpå for å få insta-bildene sine. Du ser ut som en blogger når du går ut døra da.

Følger med på tråden, er interessert i tips og pris :) 

• Liker 2
Skrevet

Ingen farging eller klipp. Ren styling før fest. Har tidligere hatt blow outs, fletting, krøller osv. Denne gangen var det oppsett av hår. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Beatevidnes skrev:

Ingen farging eller klipp. Ren styling før fest. Har tidligere hatt blow outs, fletting, krøller osv. Denne gangen var det oppsett av hår. 

Oi ja da er det veldig dyrt 

Anonymkode: 61eca...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Cuntzilla skrev:

Hva menes med styling her? Vask og legg, eller rene brudeoppsatsen? 

Jeg er talentløs med en krølltang og hater generelt å bruke kalorier på hårstyling, så har vurdert å stikke innom frisøren før spesielle anledninger bare for å få litt bølger i boben, men 1500 kr?? Da er tipset mitt å gå på Hendrix, hvor du får klippet deg og kanskje til og med farget ettervekst for den prisen, og så styler de det etterpå for å få insta-bildene sine. Du ser ut som en blogger når du går ut døra da.

Følger med på tråden, er interessert i tips og pris :) 

Hos Hendrix hair betalte jeg 1400kr for å farge ettervekst og klipp. Jeg fikk også nydelige krøller uten ekstra kostnader. Regner ikke med det koster 1500kr for styling der ihvertfall. 

Anonymkode: b5bdd...e78

• Liker 1
Skrevet

Noen flere som har erfaringer med styling i Oslo og priser på det? Altså ingen farge/klipp - bare oppsett/krøller/blow out? 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

På Håret har speedstyling til 400 kroner, men var kanskje ikke det du var ute etter?? Tror folk som regel betaler mye mer for styling enn det!..

Anonymkode: 54298...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...