Gå til innhold

Unge jenter eldre menn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger, makt og posisjon. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen ting jeg elsker han ,men han er bare 15 år eldre enn meg da.Så ser han ikke som gammel i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du laget to like tråder?

Anonymkode: 0ec34...961

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste egentlig er tiltrukket av like gamle menn.

Men grunnen til at mange liker de eldre... lurer på om noe som ligger bak er at unge menn bruker lang tid på å komme i gang med utdannelse os.v., eller velger å ikke ta det, og vil feste, drikke, prøve ut alt mulig rart, så man vet ikke helt hvor man har dem.

Anonymkode: 9e05a...056

AnonymBruker
Skrevet

Du føler deg smigret og spesiell fordi en som er eldre og mer smart/ressurssterk enn deg er tiltrukket av deg. Og den eldre er smigret og ivrig da en yngre kvinne er lettere å forme og har mindre bagasje.

Anonymkode: 5320a...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler om makt, penger og status. Mannen får på en måte mer makt over en yngre kvinne, og en yngre kvinne som søker penger og status finner det lettere hos en eldre mann enn en yngre mann. Mange unge kvinner er opptatt av å ha en mann som kan tilby penger og status. Mange eldre menn er opptatt av å ha en yngre kvinne som de kan dominere og forme slik de ønsker. Dessuten at mange menn føler seg yngre når de er med en yngre kvinne, og det gir dem status å klare å finne en som er yngre. 

Anonymkode: 605dc...614

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, har aldri likt eldre menn. Fullstendig uaktuelt. Skjønner ikke hva unge damer ser i gamle griser. Yuck. 

Anonymkode: e3b74...06d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, har aldri likt eldre menn. Fullstendig uaktuelt. Skjønner ikke hva unge damer ser i gamle griser. Yuck. 

Anonymkode: e3b74...06d

Ikke jeg heller, men gamlingene får knulledukker. Og damene kan bruke pengene til de gamle hannkattene. 

Anonymkode: 5f107...94c

AnonymBruker
Skrevet

Visste heller ikke at det var for å dominere og forme, men så har heller aldri jeg vært sammen med en mann som har vært så veldig mye eldre enn meg heller :) .

Anonymkode: 03b57...f2f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste heller ikke at det var for å dominere og forme, men så har heller aldri jeg vært sammen med en mann som har vært så veldig mye eldre enn meg heller :) .

Anonymkode: 03b57...f2f

Ikke i en ekstrem grad, men en ung kvinne er nok veldig åpen for det en eldre mann foreslår. Har selv ei venninne som fikk barn altfor tidlig fordi hennes 12 år eldre kjæreste følte at tiden var inne for ham. Så hun droppet ut av bacheloren når hun ble gravid. Nå har hun to herlige småjenter, men han forlot henne dessverre når de var to år :(

Anonymkode: 5320a...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Kjedsomhet/spenningsøkning?

Anonymkode: c3d51...720

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om makt, penger og status. Mannen får på en måte mer makt over en yngre kvinne, og en yngre kvinne som søker penger og status finner det lettere hos en eldre mann enn en yngre mann. Mange unge kvinner er opptatt av å ha en mann som kan tilby penger og status. Mange eldre menn er opptatt av å ha en yngre kvinne som de kan dominere og forme slik de ønsker. Dessuten at mange menn føler seg yngre når de er med en yngre kvinne, og det gir dem status å klare å finne en som er yngre. 

Anonymkode: 605dc...614

I beste fall feilaktig og langt fra korrekt den der.

Først, hva menes når TS skriver "unge jenter - eldre menn"? Snakker vi smårips på 19 som legger seg etter gubber på 62?

Eller tenkes det mer på type ung dame i slutten av 20 årene som finner Drømmemannen på 42? Jeg tror ikke det handler så mye om penger, makt og status. Litt ja - men da mer i den forstand at endel damer har gått lei av jevnaldrende, påstått barnslige, unge menn som lyser av relasjonsangst og vrir seg unna lovnader om tung forpliktelse innen kort tid. Klart, en litt mer voksen kis med såkalt "ordnede forhold" er jo et sikkert kort når damer starter "prosjekt familie og framtid". For det gjør de/dere. Ikke alle selvsagt men det store flertallet. Og mannen er en vesentlig ingrediens i det prosjektet. På mange måter. 

Menn som sitter godt i det kan selvsagt være ute en trofé kone (de finnes, altså både den mann som vil ha og den kvinne som vil bli), som er kjekk å vise frem på representasjonsmiddager, sponsortreff, i sosiale relasjoner for øvrig og i avisa. De er neppe i flertall. Voksne menn som sitter godt i det, begynner gjerne "på nytt" så lenge den (vesentlig?) yngre dama/kona er inneforstått med arbeidsdelingen og at han forsikrer at han er en trygg havn og en vedvarende ingrediens i hennes prosjekt. Til han dør, vel og merke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...